Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
print mens man venter
Fra : im

Dato : 26-02-09 11:54

Hejsa.

Jeg har brug for et sted hvor man kan printe billeder mens man venter.
Og helst i morgen tidligt

Nogen der kender et sådant sted i københavnsområdet.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 26-02-09 20:00

On 2009-02-26, im <lysalf@gmail.com> wrote:
> Jeg har brug for et sted hvor man kan printe billeder mens man venter.
> Og helst i morgen tidligt
>
> Nogen der kender et sådant sted i københavnsområdet.

Det tror jeg du kan få gjort på hovedbanegården.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : J

Dato : 26-02-09 23:27

"im" <lysalf@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hejsa.

Jeg har brug for et sted hvor man kan printe billeder mens man venter.
Og helst i morgen tidligt

Nogen der kender et sådant sted i københavnsområdet.

Expert, Lyngby Storcenter, Kongens Lyngby. Åbner kl. 10:00.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-02-09 01:15

"J" skrev i en meddelelse
> Og helst i morgen tidligt
> Expert, Lyngby Storcenter, Kongens Lyngby. Åbner kl. 10:00.

Ja - det er jo relativt, hvornår det er "tidligt"

Jan

Fra : kim isaksen

Dato : 01-03-09 09:17

Tak til alle.