lidt speciel kat
Fra : Allan G

Dato : 02-03-09 17:41

Er det kun mig der så denne artikkel på tv2 s netavis

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20750526.html

Og her er historien på engelsk som tv2 nok har læst.

http://www.wmur.com/family/18814224/detail.html

Den er da meget sød, selvom den ser lidt speciel ud
Jeg tror nu ikke den kan lide at ligge ude i haven, her når det er koldt,
som mine 2 elsker.
Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-03-09 18:26

In news:49ac0c10$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> typed:
> Er det kun mig der så denne artikkel på tv2 s netavis
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20750526.html
>
> Den er da meget sød, selvom den ser lidt speciel ud

Han er da dejlig, og hvordan definerer man "grim". Det kan jo være at han
har et temperament, som mange andre katte måtte misunde ham. Det er nu
utroligt hvad en pels kan gøre. Gad godt vide hvordan min Mini ville tage
sig ud uden pelsen.

Han ser ihvertfald ud til at være kælen, og hvor er det bare skønt at han
har det godt, og bliver forkælet hos hans nye ejer. Det er noget der varmer.

> Jeg tror nu ikke den kan lide at ligge ude i haven, her når det er
> koldt, som mine 2 elsker.
> Mvh Allan

Nej, han ville helt sikkert fryse "måsen" af når det er koldt udenfor.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 02-03-09 19:31

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Han ser ihvertfald ud til at være kælen, og hvor er det bare skønt at han
> har det godt, og bliver forkælet hos hans nye ejer. Det er noget der

Den ser nemligt ud til at have det godt, der hvor den bor. Og de skriver jo
den gerne ligger på en varm computer.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 06-03-09 21:14

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Den ser nemligt ud til at have det godt, der hvor den bor. Og de
> skriver jo den gerne ligger på en varm computer.

Det kan jeg nu godt forstå. Tænk på hvor lækkert vores bepelsede synes
det er at ligge på en varm radiator eller lige ved siden af en
brændeovn.
Nå, jeg synes nu stadig den er ekstrem grim, men alligevel ser den rar
ud på videoen

--
Kate

gerne ældre.