Service i Sverige?
Fra : krntija

Dato : 04-03-09 16:25

Er der nogen som har erfaring med service-star.dk ??

Fra : Z

Dato : 05-03-09 12:09

krntija skrev:
> Er der nogen som har erfaring med service-star.dk ??

Det virker da som overkill - men det kommer selvfølgeligt an på hvor
langt derfra du bor, og hvad deres pris er.

Tjek med dit lokale aut vst og med aut vst i Malmø. Er der nok at spare,
så tag en dag fri, kør til Fosie, og handl billigt i Jägersrocentret
mens du venter De er vant til danskere derovre, og taler/forstår
alle i variende grad noget dansk

Fra : Z

Dato : 05-03-09 12:10

krntija skrev:
> Er der nogen som har erfaring med service-star.dk ??

På den anden side er e-mailen en admin mail til en hjemmeside hvorpå der
er reklamer på svensk. Så det er jo nok bare reklame....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-09 12:19

"Z" <svari@gruppen.invalid> skrev i meddelelsen

> På den anden side er e-mailen en admin mail til en hjemmeside hvorpå der
> er reklamer på svensk. Så det er jo nok bare reklame....

Arh come on, at man bruger sin admin e-mail kan da umuligt være reklame.
For mig at se, er det et reelt spørgsmål.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Z

Dato : 05-03-09 12:21

> Arh come on, at man bruger sin admin e-mail kan da umuligt være reklame.
> For mig at se, er det et reelt spørgsmål.

Mnjah - jeg tænker bare på at OP jo burde være dansker - men han har
blot et site som ser ud til at være henvendt til bosniere i Sverige

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-09 12:30

> Mnjah - jeg tænker bare på at OP jo burde være dansker -

Jeg kan ikke se, at han/hun ikke skulle kunne være det.

> men han har blot et site som ser ud til at være henvendt til bosniere i
> Sverige

Det er vel heller ikke ulovligt?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : N/A

Dato : 05-03-09 15:23

Fra : krntija

Dato : 05-03-09 05:04

On 5 Mar., 12:29, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Jeg kan ikke se, at han/hun ikke skulle kunne være det.

> [...]

Jag er bosnier fra Farum :) og du skal aldrig kalde mig svensk :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-09 14:12

"krntija" <admin@krntija.com> skrev i meddelelsen
>og du skal aldrig kalde mig svensk :)

Rolig nu, det gør jeg skam heller ikke

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Z

Dato : 05-03-09 15:23

> Jag er bosnier fra Farum :) og du skal aldrig kalde mig svensk :)

Hahaha. Tyv tror hver mand stjæler (Ja sam poljak
Anyway, kursen er nede under 65, så kan du tage fri, er det stadigt mit
bedste råd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-09 17:32

> Hahaha. Tyv tror hver mand stjæler (Ja sam poljak
> Anyway, kursen er nede under 65, så kan du tage fri, er det stadigt mit
> bedste råd

Han behøver jo ikke engang at tage fri.
Ifølge www.service-star.dk så henter/bringer de jo bilen fra/til DK og til
et værksted som du selv er med til at vælge.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 05-03-09 17:52

> Ifølge www.service-star.dk så henter/bringer de jo bilen fra/til DK og
> til et værksted som du selv er med til at vælge.

Hva så hvis bilen stjæles - du har jo selv udleveret nøglen?

Jeg bor iøvrigt i Sverige, og serviceeftersyn / rep. koster langt mindre
her...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-03-09 17:55

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse

> Hva så hvis bilen stjæles - du har jo selv udleveret nøglen?

Det ved jeg sgutte noget om.
Jeg henviser bare til det som krntija spurgte om

Men hvis det er et seriøst foretagende, så har de vel en forsikring der
dækker under transporten.
Når bilen er indleveret på værkstedet, så er det svjv bilens egen forsikring
der skal dække.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 05-03-09 18:48

Mogens wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse

> Hva så hvis bilen stjæles - du har jo selv udleveret nøglen?

Det er vel ikke anderledes, end hvis man selv kører til værkstedet,
giver mekanikeren nøglen, og går ud at handle imens?

Fra : N/A

Dato : 05-03-09 15:23

Fra : krntija

Dato : 05-03-09 14:12

On 5 Mar., 18:48, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175...@vip.cybercity.invalid> wrote:

> Det er vel ikke anderledes, end hvis man selv kører til værkstedet,
> giver mekanikeren nøglen, og går ud at handle imens?

Jag var i kontakt med service-star.dk og helt ærligt det virker som
helt seriøst firma. Jag har også fået tilbud om at låne bil for 400 kr
incl 100 km og bensin men det er jag som skal betale bøde om jag
kommer at bli "fanget"
Jag har bestilt service for om jag ta en dag ledig,betalar bro...+
andra udgifter blir det sikkert meget dyrare. Jag siger TAK till alla
Jer som gjørde det meget let at væleg.

Polski HVALA