Virago 250 / 535 for tunge drenge.
Fra : Birger Jensen

Dato : 29-07-01 00:07

Kan nogen fortælle mig om Virago 250 eller 535 er stor nok til en dreng (44
år) på 110 kg. Er der træk nok, og er den behagelig at køre eller skal der
en 1000`er til.
Lige ledes søger jeg en der måske er i en salgssituation af sin 250/535`er,
og er interesseret i at låne mig den i en uges tid ( du kan tjene ca 2000
kr. ). Jeg vil gerne prøve lidt inden jeg evt. køber.Jeg er absolut seriøs
og troværdig.
Hilsen Birger Bagerbasse@ofir.dk

Fra : Jan Jensen

Dato : 29-07-01 08:43

Glem det! 250´eren er helt ude af betragtning, du vil ikke kunne holde en
bare almindelig hastighed på landevej. 535´eren er naturligvis bedre, men
også den vil tabe pusten op ad bare små bakker.
Jeg er ca. din størrelse og sidste år købte jeg efter 10 års pause en
660´er. Den kunne det hele. Troede jeg. Men jeg havde den kun et par
måneder, og udover at eventyret kostede mig en halv snes tusinde lærte jeg i
alt fald at man ikke skal købe for småt. Jeg kører nu en 850´er. Og såvidt
jeg husker har 535´eren mindre kræfter end min 660´er, der havde ca. 50 hk.
Skal det være en virago ville jeg ikke købe noget mindre end 920.
Held og lykke!

Jan

Fra : RasmusZX9R

Dato : 29-07-01 19:16

Hejsa!
Jeg er selv i ca samme vægtklasse og har til dagligt ca 140 hestekræfter
at gøre godt med.
Jeg har prøvet en xv250 og må sige at jeg var positivt overrasket.
Hvis det kun er til bykørsel du skal bruge den,kan det godt lade sig
gøre,men
hvis du planlægger at bruge den til at køre langt på, vil du hurtigt
komme til at
mangle kræfter.
535eren har jeg ikke prøvet, men jeg kender nogen der kørte til
sydfrankrig 2 mand på sådan en
uden problemer, så man kan altså godt.
Ellers har jeg en kammerat der har en xv750 til salg,hvis det har
interesse?
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Petrich

Dato : 29-07-01 20:31

Hej Der
Jeg kører selv en Virago 535 - og jeg må indrømme den har det jeg har brug
for - Jeg er selv 51 og vejer 80 kg - men det er nok til mig - hvis du vil
have en 1100 - ja så ok den har noget mere - men min virago 535 er ok til
mig får du en 1100 vil du sikkert bare prøve det ud
Hilsen
Flemming XV535s

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 30-07-01 16:19

"Petrich" <petrich@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> have en 1100 - ja så ok den har noget mere - men min virago 535 er ok til
> mig får du en 1100 vil du sikkert bare prøve det ud

Min Morbror har en 1100'ere... der er godt nok træk i den, han vejer vel
omkring de 90-100... han skiftede fra en 750 fordi den, efterhans, mening
var for kedelig... men okay han kører osse langt på den..

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen