Ssangyong Kyron
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 04-03-09 09:15

er der nogle der har erfaringer med denne type bil?

Fra : Søren

Dato : 04-03-09 10:47

Ja. Jeg har kørt bag ved en, og der var jeg lige ved at græde. Tænk at
nogen kan lave en bil der er så grim bagfra. Den er helt utrolig fæl at
se på.

Fra : mugge

Dato : 04-03-09 11:46

LOOOL - kanon kommentar

mugge

Fra : Thomas

Dato : 04-03-09 14:43

> [...]
> Ja. Jeg har kørt bag ved en, og der var jeg lige ved at græde. Tænk at
> nogen kan lave en bil der er så grim bagfra. Den er helt utrolig fæl at se

Du tager fejl, det er ikke kun bagfra den er afsindig grim, den er ligeså
grim fra siden og forfra.

Men fordelen er den ikke bliver stjålet - der er ingen biltyv der gider køre
i den.

Fra : Klaus G.

Dato : 04-03-09 18:15

> Du tager fejl, det er ikke kun bagfra den er afsindig grim, den er ligeså
> grim fra siden og forfra.
SÅ grim er den da heller ikke?
http://www.autocult.com.au/img/gallery/LFSPQ2XK.jpg

Bagfra, enig. Men på det billede der ligner den da en alm 4x4

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-09 21:02

Klaus G. skrev:
> SÅ grim er den da heller ikke?
> http://www.autocult.com.au/img/gallery/LFSPQ2XK.jpg

Det billede kunne lige så godt have været en Chrysler.

Fra : Klaus G.

Dato : 04-03-09 21:20

> Det billede kunne lige så godt have været en Chrysler.
Ikke forstået...?

Fra : Henrik B.

Dato : 04-03-09 21:29

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ikke forstået...?

JF mener at den designmæssigt ligger tæt op ad Chryslers 4x4 design..

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 04-03-09 21:50

> JF mener at den designmæssigt ligger tæt op ad Chryslers 4x4 design..
Okay... Og den er også grim, eller hvordan? :)

Blev nok forvirret af at han qoute mig på, at jeg ikke synes den Kyron var
heeelt så grim som der blev lagt op til...

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-09 22:03

Klaus G. skrev:

> Blev nok forvirret af at han qoute mig på, at jeg ikke synes den Kyron var
> heeelt så grim som der blev lagt op til...

Det var nu mere billedet jeg hentydede til.
Specielt fronten synes jeg godt kunne ligne Chryslers design.

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-09 22:04

Henrik B. skrev:

> JF mener at den designmæssigt ligger tæt op ad Chryslers 4x4 design..

Just präcis

Mvh John

Fra : Leo_Jensen

Dato : 04-03-09 06:52

On 4 Mar., 14:43, "Thomas" <thom...@thomsenfjernedette.dk> wrote:

> [...]
> grim fra siden og forfra.
>
> Men fordelen er den ikke bliver stjålet - der er ingen biltyv der gider køre

Den skal være ordentlig billig, for som du kan læse her: Mange synes
den er grim, og derfor er der mange der ikke vil have den. Uanset hvad
den ellers måtte have af kvaliteter.

Leo

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 04-03-09 06:57

On 4 Mar., 14:52, Leo_Jensen <maigaard-jen...@stofanet.dk> wrote:

> Den skal være ordentlig billig, for som du kan læse her: Mange synes
> den er grim, og derfor er der mange der ikke vil have den. Uanset hvad
> den ellers måtte have af kvaliteter.

Tjah, er fabrikken lukket, eller er de begyndt igen?

Klaus

Fra : Ivar

Dato : 04-03-09 18:16

Klaus D. Mikkelsen (google groups) skrev:

> Tjah, er fabrikken lukket, eller er de begyndt igen?

De har vist "udskudt" en evt. konkurs, så de lever stadig.
Grim eller ej, det er nok ikke et mærke hvor man kan
tage det for givet, at man kan få reservedele i Danmark
fremover.

Ivar Magnusson

Fra : TDN

Dato : 05-03-09 06:19

"Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> er der nogle der har erfaringer med denne type bil?

Her er nogle test fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/74AC7C2D-F393-4FB1-9C7B-33B7166E5CB0/0/8084.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/5126B4FA-E63F-48A0-A204-9A41A6135759/0/104111.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/B4DB6A95-5A42-4D4D-B271-D454330372A5/0/53.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 05-03-09 10:10

OK OK
de fleste synes den var grim, og køreegenskaber skulle jeg læse
testen fra FDM.
Men tak for hjælpen.

Fra : -= JF =-

Dato : 05-03-09 18:11