Fjerne rester efter klistermærker (streame~
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 21:44

G'aften i hytterne ..

Efter en hyggelig aften med hårtørreren .....

Ja, for at rive streamere og klistermærker af Previa'en selvfølgelig
;) - Har jeg da glemt hvad der nu er mest effektivt til de sidste
limrester ?

any idea's anyone ?

Om jeg gider smide solfilm i ruderne - jada - men om det skal være
gyldne (kobberfarvet, eller sorte .... det er lige spørgsmålet

Jeg hælder mest til Kobberfarvede til en Bordeaux farvet æske ...

--
Jan_stevns

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-09 22:01

jan_stevns skrev:

> ;) - Har jeg da glemt hvad der nu er mest effektivt til de sidste
> limrester ?

Jeg tror at madolie og lampeolie får lige mange stemmer

Noget med at tvære olie over limresterne, lægge en skive
husholdningsfilm over og lade det sidde et stykke tid.

Mvh John

Fra : Tue

Dato : 02-03-09 14:02

On 2 Mar., 21:44, jan_stevns wrote:
> [...]
> gyldne (kobberfarvet, eller sorte ....  det er lige spørgsmålet
>
> Jeg hælder mest til Kobberfarvede til en Bordeaux farvet æske ...

Brug madolie. Det virker.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-03-09 00:20

jan_stevns skrev:

> any idea's anyone ?

Barberskum plejer Armand at anbefale
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-03-09 01:12

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

Vinkelsliber?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 07:49

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Vinkelsliber?

Så kommer front jo til at ligne fronten på din - Narjjjjjj, den ide
er vist prøvet ;)

Tænkt - jeg kan bedre og bedre li' hvor godt farven passer, f.eks til
baglygte arrangementet ;)

(Og i dag, skal jeg lave den om til en GTi model)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-03-09 21:21

> [...]

>baglygte arrangementet ;)
>
>(Og i dag, skal jeg lave den om til en GTi model)

Gulvtæpper Ilagt ?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 21:29

>Gulvtæpper Ilagt ?

Spot on !

--
Jan_stevns

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-03-09 23:08

"Claus Frørup" <> skrev i meddelelsen ...

> Gulvtæpper Ilagt ?

Nu er VW godt nok kendt for deres skrabede modeller,
men her gik der en prås op for mig.

mvh
Henning

Fra : Mikael

Dato : 03-03-09 02:54

> [...]
>
> Ja,  for at rive streamere og klistermærker af Previa'en selvfølgelig
> ;)  -  Har jeg da glemt hvad der nu er mest effektivt til de sidste

Få fat i noget tjærefjerner, det samme som man får med når bilen har
været til undervognsbehandling. Det har virket til de klistermærker
jeg har skulle fjerne.

Mikael

Fra : Tue

Dato : 03-03-09 05:26

On 3 Mar., 10:54, Mikael <MikLar...@gmail.com> wrote:

> Få fat i noget tjærefjerner, det samme som man får med når bilen har
> været til undervognsbehandling. Det har virket til de klistermærker
> jeg har skulle fjerne.
>
> Mikael

Da jeg havde en bil til undervognsbehandling bestod
tjærefjernerflaskens indhold af lugtfri petroleum, hvilket er det
samme som lampeolie. (jeg tror nok lugtefri petroleum og lampeolie er
det sammen, men er ikk 100% sikker)