Skidt der ikke vil gå af?
Fra : Nicolai

Dato : 02-03-09 16:19

Efter 2x maskinvask må jeg erkende at jeg har noget på højre bagdør der ikke
vil gå af...

Hvad gør man så? Kemikalier? Eller? :)

Gode råd er velkommen ;)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-03-09 16:27

Nicolai skriver:

> Efter 2x maskinvask må jeg erkende at jeg har noget på højre bagdør der ikke
> vil gå af...
>
> Hvad gør man så? Kemikalier? Eller? :)

Hvad er der på bagdøren?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-03-09 16:28

> Nicolai skriver:

> Hvad er der på bagdøren?

Skidt?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-03-09 17:17

Nicolai wrote:
> Efter 2x maskinvask må jeg erkende at jeg har noget på højre bagdør
> der ikke vil gå af...
>
> Hvad gør man så? Kemikalier? Eller? :)

Man skifter selvfølgelig døren ud!

> Gode råd er velkommen ;)

Petroleum er godt til mange slags pletter på biler
Lugtfri petroleum kaldes også for lampeolie.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Armand

Dato : 02-03-09 21:52

Nicolai skrev:
> Efter 2x maskinvask må jeg erkende at jeg har noget på højre bagdør der ikke
> vil gå af...
>
> Hvad gør man så? Kemikalier? Eller? :)
>
> Gode råd er velkommen ;)

WD40!

--
Armand.

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-09 13:18

> WD40!

Seriøst?

Fra : Leonard

Dato : 07-03-09 13:40

Nicolai wrote:

> Seriøst?

WD40 består mest af noget der ligner lampeolie og virker fuldstændigt
ligesom de andre forslag med olier ved at opløse skidtet. WD40 er
universielt på de fleste garagehylder, så forslaget er jo ligetil og
det er endnu ikke set, at noget lak har taget skade af WD40, så det er
bare at prøve.

--
Leonard

Fra : Armand

Dato : 07-03-09 14:06

Nicolai skrev:

> Seriøst?

Seriøst! :-|

WD40 er slet og ret petroleum og derfor ligeså regulær som buddene med
lampeolie/petroleum!

Når jeg lige valgte at byde ind med WD40 er det ud fra at produktet
efterhånden står for at kunne klare alt mellem himmel og jord (prøv at
søge på ordet på google) og at dette job et et som jeg forudser vil lykkes.
Nårh ja, og så er det en smule mere sandsynligt at der er en dåse WD40
på matriklen, end en flaske lampeolie

--
Armand.

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-09 14:59

> [...]
> lykkes.
> Nårh ja, og så er det en smule mere sandsynligt at der er en dåse WD40 på

Jeg prøver med tak!