Taastrup
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 21:21

Jeg har et lidt anderledes spørgsmål til gruppen:

Er der nogle af jer der kører forbi Hveen Boulevard/Roskildevej ved
Taastrupgaardsvej ved boligblokkene (nr. 77) ?

Jeg mangler nemlig at vide om det er muligt at køre en alm. St.car helt op
foran opgangen ved Taastrupgaardsvej nr. 77 og læsse af. Såvidt jeg ved er
der kun gangstier hen foran nogle af blokkene.

Mvh
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 23:45

"St. M." <nej> skrev :

>Jeg mangler nemlig at vide om det er muligt at køre en alm. St.car helt op
>foran opgangen ved Taastrupgaardsvej nr. 77 og læsse af. Såvidt jeg ved er
>der kun gangstier hen foran nogle af blokkene.

Mon ikke bare en enkelt af beboerne er til at finde i krak, så kan du
da ringe og spørge pænt ;)
--
Jan_stevns

Fra : apollo14

Dato : 02-03-09 09:35

St. M. skrev:
> [...]
> foran opgangen ved Taastrupgaardsvej nr. 77 og læsse af. Såvidt jeg ved er
> der kun gangstier hen foran nogle af blokkene.

Så vidt jeg lige husker, ligger nr. 77 inde i de bagerste blokke, gør
den det, kan du sagtens få en bil ind, men bommene bliver lukket til kl.
15, men evt. tag en snak med beboerkontoret, mener de har en nøgle i kan
låne, når i skal flytte ud i drughole.

HUSK at tømme bilen for værdi, eller i hvertfald holde jer gode venner
med a-gruppen derude, så får i ikke stjålet noget ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-03-09 12:20

Hej!

apollo14 wrote:
> [...]
> den det, kan du sagtens få en bil ind, men bommene bliver lukket til kl.
> 15, men evt. tag en snak med beboerkontoret, mener de har en nøgle i kan

Kan man ikke bare trille ind via cykelstien omme bagved? Det mener jeg
da bestemt jeg gjorde, da jeg havde en bekendt derude.

Eller var det min pusher der boede der? ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 19:10

apollo14 wrote:
> [...]
>
> HUSK at tømme bilen for værdi, eller i hvertfald holde jer gode venner
> med a-gruppen derude, så får i ikke stjålet noget ;)

Ohh! Nej jeg skal ikke flytte derud, skal bare hente en stor ting. Jeg
vidste ikke at det var et skod sted med narko. Er der mange indvandrere?