Påkørte hund og kørte videre
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-03-09 02:57

http://www.jv.dk/artikel/615726

Tjah .. det er jo in at forsvinde fra en ulykke i tiden.

Men i dette tilfælde - er det så ikke dumt? Er det ikke hundens forsikring
der skal betale skade - og der med selvrisiko - på bilen?

--
Per

Fra : Claus U

Dato : 01-03-09 07:42

Per Henneberg Kristensen skrev:

> [...]
>
> Men i dette tilfælde - er det så ikke dumt? Er det ikke hundens
> forsikring der skal betale skade - og der med selvrisiko - på bilen?

Fredag klokken 17:35? Kunne det tænkes, at en lille brandert skulle
hentes hjem?

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Tau

Dato : 01-03-09 09:28

> Fredag klokken 17:35? Kunne det tænkes, at en lille brandert skulle
> hentes hjem?
>

> --
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Sjovt nok, tænkte jeg på det samme.

Poul

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-03-09 14:08

Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote in
k:

> Fredag klokken 17:35? Kunne det tænkes, at en lille brandert skulle
> hentes hjem?

Nu ved jeg ik hva det er for en hund, men kunne det tænkes at billisten
ikke har registreret det som en hund men bare som et bump i vejen?

Fra : Claus U

Dato : 02-03-09 20:29

Henrik Stidsen skrev:

> Nu ved jeg ik hva det er for en hund, men kunne det tænkes at billisten
> ikke har registreret det som en hund men bare som et bump i vejen?

Nemlig - men min indre svinehund skal absolut altid tænke det værste. Dog
viser googlemaps, at det drejer sig om en villa vej, sikkert med god
gadebelysning!

På de villaveje jeg køre rundt på, runder jeg sjældent de 40 km/t og er
særlig opmærksom på alle objekter, både dem i bevægelse og de
stillestående.

Men så igen - jeg har aldrig været i Esbjerg og kender ikke forholdene på
den pågældende vej - det er derfor ikke min ret at dømme nogen.

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-03-09 22:37

Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote in
..dk:

> Men så igen - jeg har aldrig været i Esbjerg og kender ikke forholdene
> på den pågældende vej - det er derfor ikke min ret at dømme nogen.

Uden at kunne sige det med sikkerhed tror jeg, ud fra kortet, at det er en
vej med "rigeligt at se til" - parkerede biler, chikaner og måske huller i
vejen. Jeg syns der er kommet rigeligt med huller i vejene på det seneste
her i byen.

Fra : Thore Jensen

Dato : 03-03-09 19:32

> [...]
>
> Tjah .. det er jo in at forsvinde fra en ulykke i tiden.
>
> Men i dette tilfælde - er det så ikke dumt? Er det ikke hundens

....Hundens forsikring,??? Sådan en har den nok ikke..

Sorry, var nødt til at gøre det..

Men jo, det er nok den lovpligtige ansvarsforsikring vil komme til at
punge ud...

Thore