Kombineret gear- og håndbremselås ?
Fra : Kim

Dato : 27-02-09 12:15

Ville gerne i dag købe denne lås som supplement
til min Stop lock pro Ratlås, for prævention
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20090226.p.Mekanisk_startsprre
evt mere her http://www.stopindbrud.dk/Default.asp?ID=596
som låser håndbremsen til gearstangen.
LiDL havde desværre udsolgt og jeg kan
ikke finde lignende på nettet.

Kan nogen venligst hjælpe ?

Mvh Kim
Gammel Fiat Uno fra 94
( Har fået stjålet min bil 1 gang, samt
4 indbrud siden nytår, sevom alle værdier
er fjernet, og har sat seddel på sideruden:
"Alle værdier er fjernet fra denne bil ")

Fra : Mikael

Dato : 27-02-09 11:14

On 27 Feb., 12:15, "Kim" <yea@invalid .dk> wrote:
> Ville gerne i dag købe denne lås som supplement
> [...]

Den er fuldstændigt værdiløs, det tager et split sekund at pille den
af, du er bedre tjent med en anden løsning. Sæt en skjult kontakt et
sted som afbryder benzinpumpen.

Mikael

Fra : Armand

Dato : 27-02-09 19:26

Mikael skrev:
> On 27 Feb., 12:15, "Kim" <yea@invalid .dk> wrote:
>>

> Den er fuldstændigt værdiløs, det tager et split sekund at pille den
> af, du er bedre tjent med en anden løsning.

Jup! F.eks. som enn tidligere kollega, hvis bil havde original
tyverisikring: Hans Yogo 45 kunne kun startes v.h.a. rette rækkefølge af
choker; acc.pumpe og motortørning med starteren og derfor i princippet
kun af hám!
Ikke desto mindre kom han en morgen ned til den, hvor dør-ruden var
smadret og låsen brudt op - Men systemet havde virket, hvilket det
totalt flade batteri vidnede om Eneste ærgelighed var at det havde
kostet ruden livet, når nu højre dør alligevel ikke kunne låses

--
Armand.