Vink med en vognstang
Fra : Tom

Dato : 26-02-09 16:25

Så må det da stå klart at det er de unge som laver skaderne
http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/unges-bilforsikring-stiger-400-procent

Samtlige stopper med tilbuddene på billige forsikringer til unge.

Men jeg er ikke overrasket, synes også at hvis jeg møder trafikanter der
virkelig kører hasarderet, så er det oftest en ung bag rattet.....(uha, nu
står jeg til hård kritik)

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 26-02-09 17:12

> [...]
> virkelig kører hasarderet, så er det oftest en ung bag rattet.....(uha, nu
I Sverige er man bundet i et selskab hvis man har lavet en skade. Et år
eller sådan noget. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke helt. På den ene
side kan selskabet få nogle af de tabte penge hjem igen, ved at kunden er
bundet hele næste år, så de har nok sat præmien ret højt efter en skade så.
Men på den anden side, det er heller ikke alle der er interesserede i at
samle på dårlige bilister...

Hmm...?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri