Lomme til forrude til parkeringstilladelse
Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-02-09 16:52

Nogen der kender til nogen der laver den. Synes jeg har set det på
udenlandske biler

--
/Frank

Fra : Henning

Dato : 24-02-09 17:55

On Tue, 24 Feb 2009 16:52:05 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Nogen der kender til nogen der laver den. Synes jeg har set det på
>udenlandske biler

Hvor mange skal du bruge? Du kan gratis hente hos f.eks. Parkering
København i Gammeltoftgade, Kbh K.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-02-09 20:05

Henning wrote:

> Hvor mange skal du bruge? Du kan gratis hente hos f.eks. Parkering
> København i Gammeltoftgade, Kbh K.

Takker .. Tænkte det nok.

Fik min udleveret af firmaet der bare sendte picolinen hen at hente.

/F

Fra : Mikael

Dato : 26-02-09 02:06

On 24 Feb., 17:55, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Hvor mange skal du bruge? Du kan gratis hente hos f.eks. Parkering
> København i Gammeltoftgade, Kbh K.

De er flyttet til Borgergade 24B, Kbh. K.

Mikael