Karoline
Fra : Margry

Dato : 28-07-01 22:25

Imorgen lover de Karolinevejr
Så stimler alle mc'entusiasterne sammen på Karolinecafeteriet ved
Middelfart, som sig hør og bør den sidste søndag i måneden.
Vi er ikke de eneste som får lyst til en is eller en kop kaffe.. mange
såkaldte "madkasser" forvilder sig også ind i infernoet af 2-hjulere,
uvidende om hvilke strabadser de skal igennem, for at nå helskindet ud på
den anden side..
Det er også af og til sket at nogle 4-hjulede gæster simpelthen er blevet
spærret inde, og er billisten en "blåhåret dame" lidt oppe i alderen, eller
en familie på vej hjem fra ferie med 10 skrigende unger bagi, eller bare et
par på søndagstur, er det ikke svært at forestille sig, at de får sved på
panden, når de opdager at der ikke er nogen vej ud!!!
Desværre har jeg oplevet personer iblandt os, der hånende og nedladende
råber idioter af bilister i klemme. Jeg mener, at det ville være meget
hensynsfuldt over for vores medtrafikanter, ikke at parkere
uhænsigstmæssigt, og hvis problemer opstår evt. flytter de mc'er der står i
vejen, så de igen kan få asfalt under hjulene.
Vi ses på Karoline...

Malou

Fra : Kim Hansen

Dato : 28-07-01 23:55

Enig! Vi skal jo være der alle sammen

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Armand

Dato : 06-08-01 07:52

Kim Hansen <ksh@webnet.dk> skrev i en

> Enig! Vi skal jo være der alle sammen

Og netop Karoline-cafeteriet er stedet hvor man bør regne med at kunne
forfinde de omtalte borgergrupper med fire hjul

Til gengæld finder jeg det beklageligt at GTi drengene i kraft af Alfa
Romeo -klubben også mænger sig på samme dato
Det er sikkert nogle frafaldne mc-ister der har videreført traditionen
til mærkeklubben; mwen kunne de da ikke bare benytte én af månedens
andre søndage istedet :-|

Men igen: Det ér et offentligt område at arrangementet foregår på!

--
Armand.
(der forrige gang oplevede en bil+campingvogn køre ind af den østligste

Fra : Henning G. Bro

Dato : 29-07-01 12:49

For dævlen hvor jeg giver dig ret !!!. Jeg er selv bilist og MC-"ist", og
mener at jeg kan se det "fra begge sider". Som billist vil jeg endda påpege
at nogle "af de fjolser" på MC som skal "føre sig frem" på Brovejen
(baghjulskørsel mm) nok ikke skulle råbe så højt op...
Henning