"float" i en e-mail
Fra : Jean Jensen

Dato : 03-03-09 13:28

Hej NG.

Hvordan skal funktionen "float" anvendes, når det være i en
e-mail?

\ Jean Jensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Christoffersen

Dato : 03-03-09 20:50

"Jean Jensen" <jej@podaOGKUNPODA.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Hvordan skal funktionen "float" anvendes, når det være i en
> e-mail?

Den skal nok helst slet ikke anvendes
Email klienter har en meget simpel forståelse af HTML, og jeg ville ikke
forlade mig på, at float kan forståes bredt.

Simple ting som margin og padding er feks. ikke med sikkerhed understøttet
af Outlook (og kan derfor i praksis ikke anvendes).

/Per

Fra : Jean Jensen

Dato : 04-03-09 08:30

Per Christoffersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Den skal nok helst slet ikke anvendes

Okay, tak. Jeg lader være.

\ Jean

Fra : Martin

Dato : 05-03-09 11:27

Per Christoffersen wrote:
> [...]
>
> Simple ting som margin og padding er feks. ikke med sikkerhed understøttet
> af Outlook (og kan derfor i praksis ikke anvendes).

Findes der nogle dokumentation eller lign. til hvad outlook (og andre
mail klienter) i forskellige versioner understøtter/forstår

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-09 19:48

>Findes der nogle dokumentation eller lign. til hvad outlook (og andre
>mail klienter) i forskellige versioner understøtter/forstår

Lidt findes der her http://www.campaignmonitor.com/css/

Med en god liste på hvilke css som virker i hvilke e-mail klient

Samt hvad wiki skriver http://en.wikipedia.org/wiki/HTML_e-mail