Hjælp, er røget i problemer med microsoft ~
Fra : Ehm Falk

Dato : 26-02-09 17:15

hejsa. jeg er rimelig ny i dette her. dog har jeg leget lidt med
de forskellige programmer i tidens løb sådan bare for sjov.
men nu skulle jeg så hjælpe en bekendt med at lave en hjemmeside
og fandt så microsoft expression web som jeg mente ville være god
og bruge da der er færdige template og jeg fik da også lavet den
og har i den forbindelse fundet ud af at man kan "låse" de
fastlåste menubar og topbar op og så rette dem til med eget logo
og ens egen menutekst.

Men men nu skulle jeg så bruge denne funktion og kan sku ikke
huske hvordan jeg fik ændret dette så der kunne ændres i topbar
og menubar.

Er der nogen som lige kan fortælle mig hvor jeg skal ind og ændre
for at det bliver låst op for ( tror det er i css delen) at du
kan lave og indsætte dit eget logo og menu??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-02-09 22:14