Problemer med float af billeder i IE6
Fra : Jakob

Dato : 24-02-09 13:26

Jeg har problemer med placering af billeder på min
word-press-blog.

Problemet opstår så vidt jeg kan se kun i IE6. Jeg vil gerne have
billederne til at flyde mod venstre, så teksten glider op på
højresiden af dem. Men i IE6 placerer billederne sig i stedet
direkte ovenover teksten.

I kan se et eksempel på siden herunder. Siden ser som sagt fin ud
i Firefox og IE7, men IE6 driller.

http://www.jakobmejlholm.dk/ram-plet-find-det-rigtige-indhold/

Jeg har sat billedet ind med kodestumpen herunder:

src="
http://www.jakobmejlholm.dk/wp-content/ram1.jpg" alt=""
title="leth_cover_250_20000" width="158" height="150"
class="alignleft size-medium wp-image-90" /></a>

Har I et bud på, hvordan jeg kan få billederne til at flyde mod
venstre i IE6 også?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne