køb togbilletten i det gamle Østeuropa og ~
Fra : bosol

Dato : 23-02-09 15:20

Der tales i disse dage om at betale med svenske kroner over
Øresundsbron. Denne interessante artikel med links fortæller hvordan
man kan få 40% rabat på togbilletten. Det er 2 unge jernbaneansatte
fra Østrig, der vil rejse med jernbane til Nordkorea, de købte først
en billet til Bratislava og der købte de resten af billetten med 40%
rabat.
læs her med links, kan oversættes til dansk via Google Translate !
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=728480

Fra : Brian Lund

Dato : 24-02-09 12:59

> [...]
> rabat.
> læs her med links, kan oversættes til dansk via Google Translate !

Det er lidt det samme som hvis man skal syd på; køb en billet til flensborg
eller hvor nu første stop i tyskland er, derfra køb en billet resten af
vejen! Husk at spørg til om der er rabatter for tiden, ind imellem kører
deutche bahn med klækkelige rabatter, de husker bare ikke altid at fortælle
deres kunder om de, hvis de ikke selv spørger til det.

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 09:07

On Tue, 24 Feb 2009 12:59:22 +0100, "Brian Lund"
<brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> [...]
> deutche bahn med klækkelige rabatter, de husker bare ikke altid at fortælle
> deres kunder om de, hvis de ikke selv spørger til det.

Tidligere var det sådan: Køb billetten i Flensborg med den danske
afrejseby du vil benytte, - men jeg ved ikke om det stadigvæk gælder.

Fra : Armand

Dato : 27-02-09 16:55

Jacob skrev:

> Tidligere var det sådan: Køb billetten i Flensborg med den danske
> afrejseby du vil benytte, - men jeg ved ikke om det stadigvæk gælder.

Sådan er det ihvertfald med nattoget til München, der starter fra KBH
(og jævnligt har sindssyge billettilbud á: KBH-München siddende for ca.
225,-kr!): book på nettet hos DB.de!

--
Armand.