Hvad skal man bare se i London når man kun~
Fra : Morten P

Dato : 23-02-09 20:46

Er i London fra 10 morgen og resten af dagen.

Hvad skal man bare se?

Tænker
- Big Ben
- Voksmuseet

Men hvad ellers?

Fra : SparreZ

Dato : 24-02-09 09:59

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in message
> Er i London fra 10 morgen og resten af dagen.
>
> Hvad skal man bare se?
>
> Tænker
> - Big Ben
> - Voksmuseet

Jeg ville springe Madame Tussauds over hvis du ikke har længere tid, min
bror og jeg blev slemt skuffede da vi var derovre i august. Vi var glade for
at vi havde fået en klækkelig rabat via vores Oyster Cards, ikke pengene
værd synes jeg og så er der MEGA lang kø for at komme ind. Man skal være der
i hverfald 1 time inden de åbner tror jeg.

Måske en tur med "hop on hop off" busserne var en idé?. Her køber man en 24
timers billet og kan så stå af og på sight seeing busserne der kører rundt i
London hele tiden. Så kan man hoppe af og se en seværdighed og så stå på
igen og køre videre. Det er en god og hurtig måde at se london på. Se evt.
http://www.theoriginaltour.com/ der er et af sight seeing selskaberne.

Christian Sparre

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-02-09 07:46

"Morten P" <spam@spam.spam> wrote in news:49a2fcde$0$90274$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er i London fra 10 morgen og resten af dagen.
> Hvad skal man bare se?

Jeg ville vælge Harrods og British Museum.

> - Big Ben

Så tag lige London Eye med. Ligger tæt på og har en fantastisk udsigt.
Herfra kan du også tage en sightseeing tur af de lidt mere usædvanlige:
London Ducktours. Det er ikke en helt almindelig bus, men derimod et
ombygget amfibie landgangsfartøj fra 2. verdenskrig. Turen foregår både til
lands og til vands.