Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opretning af styrtende linier, software?
Fra : peter

Dato : 22-02-09 08:05

Jeg søger software, der kan oprette styrtende linier, hvis man
fotograferer et højhus. Er det ikke noget om at et program fra Adobe
kan dette? Er der andre, der kan? Gerne noget gratis...

Fra : Jens G

Dato : 22-02-09 16:16

On Sun, 22 Feb 2009 07:04:35 -0800 (PST), peter
<peter900000@hotmail.com> wrote:

>Jeg søger software, der kan oprette styrtende linier, hvis man
>fotograferer et højhus. Er det ikke noget om at et program fra Adobe
>kan dette? Er der andre, der kan? Gerne noget gratis...

Jeg ved ikke om nogen af de gratis kan, men det kan du jo selv
undersøge - ganske gratis

Adobe Photoshop Elements er ikke så voldsomt dyrt, og det kan.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Finn Møller

Dato : 22-02-09 20:24

Jeg bruger et lille program, der hedder ShiftN, det er gratis og kan bl.a.
hentes her: http://www.marcus-hebel.de/foto/
Eneste ulempe er at det kun kan korrigere for lodrette linier - men det kan
man jo komme ud over ved at dreje billedet 90 grader i et andet program.

Finn

Fra : peter

Dato : 22-02-09 14:54

On 22 Feb., 20:23, "Finn Møller" <finnmol...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> fotograferer et højhus. Er det ikke noget om at et program fra Adobe
> kan dette? Er der andre, der kan? Gerne noget gratis...

Mange tak, jeg kigger på det!