Bonuspoints
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 20:43

Jeg har et simpelt spørgsmål om bonuspoints:

Hvordan starter man sin opsparing af points?

Jeg har afsluttet en længere rejse med British Airways; boarding-kortene er
gemt.

BA kalder sin opsparingsordning Executive Club - tror jeg nok. Her har jeg
oprettet en konto. Men der er ikke nogen funktionalitet, der tillader
indberetning af flyvning efter flyrejsens afslutning.

Har jeg misforstået systemet og/eller har I et godt råd?

Inger

Fra : TL

Dato : 22-02-09 04:03

On Sat, 21 Feb 2009 20:42:46 +0100, in dk.fritid.rejse "Inger Buchard"
<i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> wrote:

> [...]
>indberetning af flyvning efter flyrejsens afslutning.
>
>Har jeg misforstået systemet og/eller har I et godt råd?

Jeg er ikke bekendt med BAs program, men typisk er der en addresse man
kan sende boarding-kort til, hvis rejsen ikke er inkluderet korrekt i
din bonuspoint-konto. Hvis man er nyt medlem er der som regel også en
begrænset tidsramme for hvor langt tilbage man kan få inkluderet.

Tom
(United 1K, Cathay-Pacific Gold, EVA Air Gold)

Fra : ks

Dato : 22-02-09 08:58

On Sat, 21 Feb 2009 20:42:46 +0100, "Inger Buchard" <i.buchard[uden
> [...]

>indberetning af flyvning efter flyrejsens afslutning.
>
>Har jeg misforstået systemet og/eller har I et godt råd?

Det bedste er , at man sikrer sig at "Executive Club" nummeret er
påført reservationen INDEN man rejser. Har du f.ex bestilt via BA´s
egen hjemmeside vil der være et felt ,hvor du kan indtaste club
nummeret. Alternativt kan man ringe til BA, når man har sit
reservationsnummer og få påført Club nummeret . Evt kan man gøre det i
lufthavnen når man checker ind.
Men i din situation , du bliver sikkert nødt til at sende dine
originale boarding kort ind til "missing points registration" .
Adressen og proceduren vil jeg tro er beskrevet på BA´s hjemmeside.
Hvis den ikke er, må du lige ringe til dem og høre nærmere.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-02-09 08:04

> [...]

>indberetning af flyvning efter flyrejsens afslutning.
>
>Har jeg misforstået systemet og/eller har I et godt råd?

Prøv at kigge nederst på denne side (claim missing miles)
http://www.britishairways.com/travel/calculatemilesandpoints/public/en_gb
Bare log ind, så er der sikkert en forklaring på, hvad du skal gøre.
Nogle selskaber kræver at du sender dine boardingkort ind, andre
forlanger bare at du har bookingnummeret.

--
Lars Ehlers

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 12:54