Kørekortskategorier
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-02-09 12:37

Davs!

Jeg fik stjålet min poung kort før Jul. Nu har jeg så endelig fået mit
nye kørekort. Jeg tror bare, at germanerne har lavet lidt kludder i det.

I mit DK-kort havde jeg kateregori B. Det skal oversættes til en BE på
de nye kreditkort. På mit nyekort står der kategori DE. Der er ikke
noget ud for hverken B eller BE.

Har jeg ret i antagelsen af, at germanerne har opgraderet mit kørekort
til et buskørekort?

Fly

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 15:00

On Sat, 21 Feb 2009 12:36:35 +0100, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>noget ud for hverken B eller BE.
>
>Har jeg ret i antagelsen af, at germanerne har opgraderet mit kørekort

Du bør snarest muligt kontakte Claus Frørup, med henblik på at komme i
fast rute, med ret til egen billetmaskine og gratis tøj.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-02-09 21:20

On Sat, 21 Feb 2009 14:59:37 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Du bør snarest muligt kontakte Claus Frørup, med henblik på at komme i
>fast rute, med ret til egen billetmaskine og gratis tøj.

LOL! Jeg tror ikke, at et hawaitelt klæder mig på samme måde

Fly

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-02-09 00:35

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

>LOL! Jeg tror ikke, at et hawaitelt klæder mig på samme måde

Ka´det klæde mig, ka´det klæde hvem som helst.....
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-09 21:00

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

> Ka´det klæde mig, ka´det klæde hvem som helst.....

Ingen kommentarer nødvendige

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-09 15:43

Fly Christensen wrote:
> [...]
> noget ud for hverken B eller BE.
>
> Har jeg ret i antagelsen af, at germanerne har opgraderet mit kørekort

Det kunne godt se sådan ud.
Men når du så skal føre personbil, hvad vil du så gøre?
Du har jo ikke kørekortet dertil

At du så kan blive reddet af denne her er en anden snak:
Kørekort til lastbil og bus:
Du skal have kørekort til personbil for at få kørekort til lastbil og bus.
Du skal desuden være fyldt 21 år for at få kørekort til bus.
(sakset fra www.borger.dk)

Kort sagt, dit kørekort er lavet forkert.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-02-09 21:24

On Sat, 21 Feb 2009 15:43:01 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> wrote:

>Det kunne godt se sådan ud.
>Men når du så skal føre personbil, hvad vil du så gøre?
>Du har jo ikke kørekortet dertil

Dertil har jeg en udskrift fra Rigspolitiet, IT og Tele om, at jeg er i
besiddelse af et B-kørekort.

> [...]
>Du skal desuden være fyldt 21 år for at få kørekort til bus.
>(sakset fra www.borger.dk)
>
>Kort sagt, dit kørekort er lavet forkert.

Tænkte det nok.

Nå, det får blive - jeg gider ikke germanerne og deres bureaukrati.

Fly