Hotmail på iPhone
Fra : Søren

Dato : 21-02-09 10:25

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at se sin hotmail.com konto på iPhone
via iPhones mail program. Jeg har sat en Gmail konto op på iPhone, men kan
det også lade sig gøre med Hotmail ?

PFT
Søren

Fra : Steen

Dato : 21-02-09 12:05

On 2009-02-21 10:25:10 +0100, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:

> [...]
> via iPhones mail program. Jeg har sat en Gmail konto op på iPhone, men kan

GMail tilbyder POP/IMAP - hotmail (i gratisversionen) gør ingen af delene

Fra : Snorre Berg

Dato : 23-02-09 00:10

Steen skrev:

> GMail tilbyder POP/IMAP - hotmail (i gratisversionen) gør ingen af delene

likevel er det forbausende mange som har Hotmail. jeg tror ikke folk
liker arbeidet med å sette opp en skikkelig epostklient.

Fra : Søren

Dato : 23-02-09 06:47

> likevel er det forbausende mange som har Hotmail. jeg tror ikke folk liker
> arbeidet med å sette opp en skikkelig epostklient.

OK - Tak for info til alle.

Søren

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 23-02-09 09:13

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
> via iPhones mail program. Jeg har sat en Gmail konto op på iPhone, men kan

At have en iPhone og en hotmail er vel heller ikke den optimale
løsning.......... lidt a al at have en Ferrari med Ladafælge.........

En iPhone er perfekt med IMAP, så mailhoteller som understøtte dette er
vel at foretrække.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-09 10:35

> En iPhone er perfekt med IMAP, så mailhoteller som understøtte dette er
> vel at foretrække.

eller ActiveSync ...

/thomas

Fra : romlund2001@gmail.co~

Dato : 13-03-09 05:14

On 21 Feb., 04:25, "Søren" <Fjern_Dette _...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> via iPhones mail program. Jeg har sat en Gmail konto op på iPhone, men kan

Hej Søren

Jeg har gennemgået samtligte fora på nettet for at få min iPhone til
at virke med Hotmail. Hotmail DK understøttes ganske enkelt på
iPhone....men....det gør Hotmail UK. Du skal blot ændre land i Hotmail
indstillinger fra DK til UK, og vupti så kan du hente Hotmail via
iPhones mailprogram. Du kan bibeholde dansk sprog og sågar lokal
vejrudsigt på Windows Live siden.

Venlig hilsen Frank

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-03-09 20:51

romlund2001@gmail.com wrote:
> [...]
> indstillinger fra DK til UK, og vupti så kan du hente Hotmail via
> iPhones mailprogram. Du kan bibeholde dansk sprog og sågar lokal

Den anden dag læste jeg en nyhed om at Windows Live nu tilbyder pop3
uanset i hvilket land man bor. Det snedige ved dét er, at man får adgang
til en smtp server, der virker uanset, hvilket netværk man er på. I
modsætning til Gmail synes Hotmail ikke at det er nødvendigt at skyde en
reply-to adresse ind i mailen, selvom man sender fra en adresse der ikke
ender på @hotmail.com.

Blot til info ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-03-09 21:13

On 2009-03-16 20:50:35 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> [...]
> på. I modsætning til Gmail synes Hotmail ikke at det er nødvendigt at
> skyde en reply-to adresse ind i mailen, selvom man sender fra en

kalkuler med at mange mailservere vil afvise mails fra den smtp. Den
inviterer jo til spam og ulovligheder.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-03-09 22:22

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> kalkuler med at mange mailservere vil afvise mails fra den smtp. Den
> inviterer jo til spam og ulovligheder.

Det er så en anden side af sagen. Jeg tror blot, man ikke har adgang til
asmtp deslige og Mail på iPhone er ligesom Mail under OS X jævnt længe
om at fatte, hvis der ik' er adgang til en given smtp. Jeg synes derfor
det er rart kun at bruge én (a)smtp, men nu er jeg også så heldig, at
jeg har adgang til en ordentlig en af slagsen. Har man ikke det er
smtp.live.com måske et bud.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk