skruemaskine
Fra : Brother Tuck

Dato : 21-02-09 06:02

Würth laver nogle fine skruemaskiner. Hvilket mærke er det ? (ja mig bekendt
laver Würth dem ikke selv). Er der et sted man kan se priserne på dem ?

Fra : Max

Dato : 21-02-09 09:09

Hej

> Würth laver nogle fine skruemaskiner. Hvilket mærke er det ? (ja mig
> bekendt laver Würth dem ikke selv). Er der et sted man kan se
> priserne på dem ?

De skrue/boremaskiner jeg har købt hos Wurth, med deres navn på,
har været Metabo.

Hvad angår priser, ja så ringer jeg og får et tilbud og det sker jo
at man får en god pris.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 09:50

> [...]
> har været Metabo.
>
> Hvad angår priser, ja så ringer jeg og får et tilbud og det sker jo

I tilfælde af at du skal ud og købe, så har tænk lige lavet en god og
omfattende test af en masse.
Mvh
Mads

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 21-02-09 10:58

"Brother Tuck" <henning@legaard.dk> skrev i meddelelsen
> Würth laver nogle fine skruemaskiner. Hvilket mærke er det ? (ja mig
> bekendt laver Würth dem ikke selv). Er der et sted man kan se priserne på
> dem ?
Et tilbud der måske var værd at overveje:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1757&Grp=&n=20100
Her får man en ret god maskine til en fin pris + en masse tilbehør. I
firmaet har vi en del af disse maskiner, og de virker rigtig fint.
Hilsen Matthias

Fra : Armand

Dato : 21-02-09 12:12

Matthias H Matthiessen skrev:

> [...]
> Her får man en ret god maskine til en fin pris + en masse tilbehør. I
> firmaet har vi en del af disse maskiner, og de virker rigtig fint.

Dét er halv pris af hvad samme sæt fåes til på billigvvs.dk.
På billigvvs specificeres batterierne som NiCd og til sporadisk
hjemme-brug skal man holde sig til de moderne Li-ion!

--
Armand.