Povel Ramel
Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 20-02-09 21:06

Kan nogen genopfriske min hukommelse i retning af, hvad forlægget for
"Karl Nielsen" med Dirch Passer hed? Så vidt jeg husker er det et
Povel Ramel nummer, men jeg synes ikke at have det i min pladesamling
(eller også leder jeg forkert). Mvh. Henrik.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 23-02-09 08:35

On 20 Feb., 21:05, d...@forum.dk (Hans Henrik Pedersen) wrote:
> [...]
> Povel Ramel nummer, men jeg synes ikke at have det i min pladesamling
> (eller også leder jeg forkert). Mvh. Henrik.

Det var ganske rigtigt Povel Ramel - og på svensk hed den Karl Nilsson
- fra revyen "Alla 4" i 1962.
mvh ole

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 24-02-09 11:54

On Mon, 23 Feb 2009 07:34:55 -0800 (PST), Ole Damgaard <odg@dr.dk>
wrote:

>Det var ganske rigtigt Povel Ramel - og p=E5 svensk hed den Karl Nilsson
>- fra revyen "Alla 4" i 1962.
>mvh ole
Tusind tak. Den oprindelige plade er nok svær at finde i Danmark, men
jeg kan se, der er en opsaler-cd på nettet. Mvh. Henrik.