Scream 3
Fra : Kim2000

Dato : 21-02-09 01:02

Er jeg den eneste der har svært ved at se Scream 3 som en gyser? Måske fordi
nogle af skuespillerne også er med i parodierne af den?

Fra : Henrik Laursen

Dato : 21-02-09 02:13

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Er jeg den eneste der har svært ved at se Scream 3 som en gyser? Måske
> fordi nogle af skuespillerne også er med i parodierne af den?

Ved det ikke, jen anser bare ingen af dem som gysere.
Kan en film der er ment at være uhyggelig få mig til at skvatte i søvn,
så er det ikke en gyser i mine øjne.

Min problematik er så også at jeg er opvokset med en faens masse af de
film, fordi at jeg i 80'erne havde en Freddy, Jason og Meyers periode
hvor jeg sugede en masse af den slags gyser splat ind.
Heck, jeg er enda en af de få priviligerede der har set de verdens
omspændt forbudte kult film: Dødens Sande Ansigt.

Den slags hærder

--
Henrik Laursen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 22-02-09 09:13

Henrik Laursen tastede følgende:
> [...]
> Heck, jeg er enda en af de få priviligerede der har set de verdens
> omspændt forbudte kult film: Dødens Sande Ansigt.

Syntes ikke Google kender til Dødens SANDE ansigt.
Kan du ikke forklare lidt nærmere, for de lyder som noget jeg
også gerne vil se

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Henrik Laursen

Dato : 22-02-09 10:08

Andersen [3650] <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote in

> Henrik Laursen tastede følgende:

> Syntes ikke Google kender til Dødens SANDE ansigt.
> Kan du ikke forklare lidt nærmere, for de lyder som noget jeg
> også gerne vil se

HALLØJSA!
Jeg har sgu hittet dem.
De er åbenbart kommet fri af den banlysning der skete dengang,
for de er udkommet på DVD og Blu-ray i USA

The Original Faces of Death: 30th Anniversary Edition
Udgivet 7/10 2008.
http://www.amazon.com/Original-Faces-Death-30th-Anniversary/dp/B001BBAVPQ

Der er noget andet stads derude der næsten kalder sig det samme, men de har
intet med den her at gøre.

--
Henrik Laursen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 22-02-09 14:47

Henrik Laursen formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Der er noget andet stads derude der næsten kalder sig det samme, men de har

Jeg har ligeledes spottet den på en binær NG. Der ligger også en
II'er fra 1981
III'er fra 1985
IV'er fra 1990

Er det ligeledes samme plot eller er det noget andet??

Fra : Henrik Laursen

Dato : 23-02-09 11:45

> [...]
> III'er fra 1985
> IV'er fra 1990
>
> Er det ligeledes samme plot eller er det noget andet??

Der findes nogle dele fra de år også, så måske.

--
Henrik Laursen