tyndt kobber hvor?
Fra : Per H

Dato : 20-02-09 00:40

Hvor kan man købe noget tyndt kobber til tag på fuglehuse?
det skal jo ikke koste alverden.

per

Fra : Max

Dato : 20-02-09 07:56

Hej Per

> Hvor kan man købe noget tyndt kobber til tag på fuglehuse?
> det skal jo ikke koste alverden.

Nu koster kobber under alle omstændigheder en relativ høj
pris i sig selv, men kik efter en blikkenslager der reklamere
med at de laver indækninger og den slags i kobber, ellers
kontakt http://www.tibnor.dk/

--
Mvh Max

Fra : Charlotte

Dato : 20-02-09 09:07

> [...]
> pris i sig selv, men kik efter en blikkenslager der reklamere
> med at de laver indækninger og den slags i kobber, ellers

Jeg tror nu jeg ville besøge en huggerplads - de har tit sådanne plader
liggende - nogle pænere end andre - men her kan man garanteret få det for en
ok pris

/Lotte

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 20-02-09 10:27

Mon ikke fuglene ville synes lige så godt om f.eks. et glasfiber- eller
tagpaptag, der er malet kobbergrønt?

Fra : Hatting

Dato : 20-02-09 21:27

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe noget tyndt kobber til tag på fuglehuse?
> det skal jo ikke koste alverden.
> --
>
> Mvh
>
> per

Afsted til en hugger per
Ville tro du kan købe det til meget små penge,
Spør hvad de skal havde til kagekassen for et stykke kobber

Vh

Søren

Fra : Per H

Dato : 20-02-09 21:58

On Fri, 20 Feb 2009 21:27:19 +0100, "Hatting" <privat@spør.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Afsted til en hugger per
>Ville tro du kan købe det til meget små penge,
>Spør hvad de skal havde til kagekassen for et stykke kobber

Jeg tror nu ikke at de har tyndt kobber liggende, det skal jo kun
være på tykkelse med karton.

per

Fra : Max

Dato : 20-02-09 22:05

Hej Per

> Jeg tror nu ikke at de har tyndt kobber liggende, det skal jo kun
> være på tykkelse med karton.

Du kan også ringe til en butik der sælger udstyr til modelflyvere og
den slags, det bruges bl.a. til at lodde brændstoftanke sammen af.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 21-02-09 19:15

Tror jeg kontakter denne foretning.
http://kreativhobby.dk/metalkarton_kobber_50x70_300g-p-73080.html

per

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-09 03:57

> Tror jeg kontakter denne foretning.
> http://kreativhobby.dk/metalkarton_kobber_50x70_300g-p-73080.html

Jeg tror desværre ikke det er kobber men derimod kobberfarvet karton!
Men det er jo ikke meget info på den side...

Hvis du kender en der arbejder ved sanistål så ved jeg at medarbejderprisen
for en plade på 2*1 meter ligger på omkring 5-600 kr for de tyndeste (50-70
kr/kg)...
Alternativt kan det være lemvigh-müller, brdr. dahl, marius pedersen eller
et lignende firma kan skaffe det?

Brian

Fra : Per H

Dato : 22-02-09 11:14

Ja det er vist rigtigt, til den pris.

per

Fra : Max

Dato : 22-02-09 10:22

Hej Per

> Tror jeg kontakter denne foretning.
> http://kreativhobby.dk/metalkarton_kobber_50x70_300g-p-73080.html

Jeg tror det er pap der ligner kobber.

Men her har de både små plader og folie

http://www.ravstedhus.dk/SEEEMS/8959.asp

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 22-02-09 11:16

On Sun, 22 Feb 2009 10:22:22 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>Jeg tror det er pap der ligner kobber.
>
>Men her har de både små plader og folie
>
>http://www.ravstedhus.dk/SEEEMS/8959.asp

det er vist det rigtige sted, Så tror jeg at jeg vil lave noget til
havens fugle, der også er værd at se på.

per