volvo 460 hakker
Fra : søren brix

Dato : 20-02-09 22:50

Hej Ng

så er den gal igen med volvo 460érn 1994-325000km den hakker periode vis
under kørsel og har også fået lidt svært ved at starte om morgnen på det
sidste.. er der nogen kloge hoveder der har en ide om hvad det kunne være
(jeg synes selv at den har været lidt tørstig under den hakkende kørsel, men
ingen lamper lyser for fx. emisionskontrol)

er det dens dødsdans den har gang i ?? fordi så er det sku et år for tidligt
på den vi skulle først have skiftet næste år tl en større evt. v70ér til
ca.130000.-........

mvh

Søren

Fra : Tom

Dato : 21-02-09 09:12

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er det dens dødsdans den har gang i ?? fordi så er det sku et år for
> tidligt på den vi skulle først have skiftet næste år tl en større evt.

Tændrør eller tændrørskabler.

--
Tom