Citroen værksted/service i Tyskland?
Fra : Niels-Jørgen

Dato : 20-02-09 10:04

Kære NG

Så står min Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI (´05) over for et 120.000 km
(stort) service.

Kan det betale sig at få det lavet i tyskland?
Kan nogen evt. anbefale et værksted?

Tak for hjælpen

Niels-Jørgen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-02-09 10:40

Niels-Jørgen skrev:

> Kan det betale sig at få det lavet i tyskland?

Som udgangspunkt ja - vi er begyndt at køre dérned nu.

Her er en hurtig søgning på gåkkel:

http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=78928

" 15/5-08 kl. 05:13 af Rene Schnell

Tja jeg også kun sige godt om service i Tyskland, har selv en Citroen
Picasso som skal til 100000km service. Pris Citroen Flensburg 225 Euro inkl.
Aircon, gratis lånebil osv. Pris DK 4500,- også kan man ikke engang låne en
bil.

"
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 20-02-09 12:21

Jeg kan anbefale http://www.autohaus-ruschinski.de/ i Harrislee, lige syd
for Padborg grænseovergang. De er meget flinke og effektive - og billigere
end i DK.

Og så ligger de i samme område som alle grænsebutikkerne - hvis det er
relevant...

--
Hilsen Jakob

Fra : Tom

Dato : 20-02-09 17:14

"Niels-Jørgen" <njp@slettes-dykkerteknik.dk> skrev i en meddelelse
> Kære NG
>
> Så står min Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI (´05) over for et 120.000 km
> (stort) service.
>
> Kan det betale sig at få det lavet i tyskland?

Helt klart JA.
I hvert fald hvis taler om autoriserede mærkevare-værksteder. Men muligt at
et lille dansk værksted i lokalområdet kan lave det lige så billigt som i
tyskland.

--
Tom