Futurama og deres hoveder i glas
Fra : Henrik Laursen

Dato : 20-02-09 01:15

Dem der kender Futurama, ved også at de i New New York har deres
"Head Museum", hvor man kan se hovederne fra alle muglige kendisser
i glas og at man enda kan tale med dem også.

I Bender's Game er der dog et hovede jeg studsede meget over.
I scenen hvor de kommer ind på museet ser man pludselig bag ved
Cartman fra South Park, hvis hovede er i et glas
Normalt er det rigtig levende menneskers hoveder vi kender idag,
som er i de glas.

Så kan man undre sig over hvad dælan at en anden tegnefilms figur
laver i et glas i Futurama.

--
Henrik Laursen

Fra : ASKF

Dato : 20-02-09 18:37

Henrik Laursen ytrede sig i <Xns9BB8CCE0EB3Eloaded247@193.202.122.134>
med dette:

> [...]
>som er i de glas.
>
>Så kan man undre sig over hvad dælan at en anden tegnefilms figur

Man må jo så gå ud fra at det eneste hovederne har til fælles er at de
er kendte, og ikke at de også er/har været levende mennesker.

Det er jo også lidt mystisk at de kan have Abe Lincolns hoved og en del
andre som for længst er rådnet op i jorden. Det er derfor nok bedst at
betragte dem som rekonstruktioner.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Kim2000

Dato : 20-02-09 20:56

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er jo også lidt mystisk at de kan have Abe Lincolns hoved og en del
> andre som for længst er rådnet op i jorden. Det er derfor nok bedst at

For hunden da også..... Nå I kender åbenbart ikke mediet tegnefilm og
tegneserie. Den vigtigste ting er ikke at tænke ret meget over det. Det er
sjovt med Lincolns hoved fordi han blev betragtet som en af de klogeste og
bedste præsidenter og alle ved hvem han er. En anden ting er at tegnere
elsker at lave sjov med hinanden. Disney er bare røvsyge og hidser sig op
over at se Anders And i Simpson.

Forresten: http://www.youtube.com/watch?v=2mUvFiz8pAQ