Træplader udendørs - maling
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-02-09 20:59

Hej.
Jeg skal lave en trækasse som skal kunne holde til regn og sne, og sol
og frost, altså til vejret. Den skal være ude hele året, og den skal
kunne holde til det, i en del år.
Pladerne jeg skal bruge skal være 12mm tykke.

Hvilke plader skal jeg bruge, og hvilken behandling/maling skal kassen
have for at kunne holde (farven skal være sort).
Jeg skal bruge 2 hele plader, så det gør en forskel om prisen er kr.
200 eller kr. 500 pr. plade.
Kai

Fra : Max

Dato : 18-02-09 21:03

Hej Kai

> [...]
> kunne holde til det, i en del år.
> Pladerne jeg skal bruge skal være 12mm tykke.

Hvorfor træ, sorte plastplader holder i mange, mange år
og så slipper du for maling.

http://boxmanplast.dk/index.php/BOXMAN_PLAST.html

--
Mvh Max

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-02-09 21:16

Max:
> Hej Kai

> Hvorfor træ, sorte plastplader holder i mange, mange år
> og så slipper du for maling.
>
> http://boxmanplast.dk/index.php/BOXMAN_PLAST.html

Det ville være genialt, men hvor køber jeg dem i nærheden af Kbh.?
Kai

Fra : Max

Dato : 18-02-09 21:27

Hej Kai

> Det ville være genialt, men hvor køber jeg dem i nærheden af Kbh.?

Jeg ved det ikke, men jeg ville skrive til dem og spørge.

--
Mvh Max

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-02-09 20:40

Max skrev den 18-02-2009:
> Hej Kai

> Jeg ved det ikke, men jeg ville skrive til dem og spørge.

Tak for tippet.
Jeg har snakket med manden, vi havde en god dialog, og jeg regner med
at bestille nogen plader over weekenden.
Kai

Fra : Max

Dato : 19-02-09 20:51

Hej Kai

> Jeg har snakket med manden, vi havde en god dialog, og jeg regner med
> at bestille nogen plader over weekenden.

Fint nok, melder du tilbage med info om hvordan de var at
arbejde i og sådan ?

--
Mvh Max

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-02-09 21:14

Max sendte dette med sin computer:
> Hej Kai

> Fint nok, melder du tilbage med info om hvordan de var at
> arbejde i og sådan ?

Det kan du tro!
Kai

Fra : Leonard

Dato : 18-02-09 21:04

Fister Løgsovs wrote:

> Pladerne jeg skal bruge skal være 12mm tykke.

Vandfast krydsfiner, malingen ved jeg ikke så meget om, der ville jeg
spørge på trælasten.

--
Leonard

Fra : TT

Dato : 27-02-09 21:55

"Leonard" <piper28a@gmail.com> wrote in message

> Vandfast krydsfiner, malingen ved jeg ikke så meget om, der ville jeg
> spørge på trælasten.
>
> --
> Leonard

Træbeskyttelse ??