Støvsuger-"fittings", hvor findes u
Fra : Steen Suder

Dato : 18-02-09 20:19

Jeg har en spånsuger, en støvsuger og div. værktøjer med spånafkast,
tilslutninger og slanger i forskellige diametre i mit værksted.

Jeg søger en shop med et sortiment i fittings og dimser, jeg kan bruge
til at kombinere ovenstående apparater med på fornuftig vis.

Hvor finder man sådan noget?

--
Steen Suder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-02-09 01:57

On Feb 18, 8:19 pm, Steen Suder <sfs_news_s...@suder.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg søger en shop med et sortiment i fittings og dimser, jeg kan bruge
> til at kombinere ovenstående apparater med på fornuftig vis.

www.lavprisvvs.dk i Tranbjerg, der har vi købt vores centralstøvsuger,
mon ikke fittings til sådan en kan bruges ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : JOB

Dato : 26-02-09 01:22

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger en shop med et sortiment i fittings og dimser, jeg kan bruge til
> at kombinere ovenstående apparater med på fornuftig vis.

Hej Steen - jeg har netop haft god erfaring med Støvsugercentret i Kolding,
Låsbygade 39, tlf. 75521915 - de skaffede dele til min aldrende Nilfisk og
var særdeles hjælpsomme og effektive...måske kan de finde det du skal
bruge...mvh. Jens-Ole på Røsnæs