Dba ikke gratis mere?
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:58

Er det barer mig der ikke kan hitte ud af det, eller er det billigste man
kan anoncere en bil på dba nu 59 kr?
Kan ikke finde noget sted hvor man kan gøre det gratis mere.

Mvh Ove

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 17:33

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i meddelelsen
> Er det barer mig der ikke kan hitte ud af det, eller er det billigste man
> kan anoncere en bil på dba nu 59 kr?
> Kan ikke finde noget sted hvor man kan gøre det gratis mere.
>
> Mvh Ove

Lige nøjagtig biler, er e naf de kategorier, hvor det stadig koster penge.
Se mere her:
"http://www.dba.dk/asp/redaktionelt/NyttigInformation/detail.asp?ArtikelId=35102&NyhedskategoriId=297&DetailSkabelonId=1"

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : .J.S...

Dato : 18-02-09 17:38

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> wrote in message
> Er det barer mig der ikke kan hitte ud af det, eller er det billigste man
> kan anoncere en bil på dba nu 59 kr?
> Kan ikke finde noget sted hvor man kan gøre det gratis mere.

På bilzonen kan man tilsyneladende indrykke een annonce gratis.

På bilbasen kan jeg ikke finde noget om priser.

mvh/JS

Fra : Leif Langgaard

Dato : 18-02-09 18:28

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> På bilbasen kan jeg ikke finde noget om priser.

På Bilbasen er det gratis at annoncere, men hvis man vil have
kontaktoplysninger med i annoncen, koster det, ellers er det køber der køber
oplysningerne, lidt som den gamle dba.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Lars Arup

Dato : 18-02-09 20:55

Jeg satte en annonce om en bil i DBA for mindre end 14 dage siden. Der var
det gratis og med viste kontaktoplysninger, men det ser ud til at være
ændret siden.

MVH Lars Arup

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-02-09 21:07

<------------>
> Kan ikke finde noget sted hvor man kan gøre det gratis mere.
<----------->
Hvad med dk.marked.privat.bil

Bilbasen er også begyndt at tage minst 59,-
så vi skal nok til at finde nye steder at annoncerer *suk*

Fra : Armand

Dato : 19-02-09 01:50

-=Madsen=- skrev:

> Bilbasen er også begyndt at tage minst 59,-
> så vi skal nok til at finde nye steder at annoncerer *suk*

Man kan vel som sådan bebrejde internettet for dét :-/
DBA var i sin tid en nyskabelse der totalt smadrede søndagsavisernes
indtægt ved bil-annoncering, sidenhen opstod internettet hvorpå brugerne
stedse forventede at alle ydelser var gratis.
At drive en annonceavis hvor køberne/læserne betalte for udgifterne, er
svært sammenblandelig med gratis internet-læsning af samme annoncer

Når det er sagt, så er der nogle tegn på en vis monopol-dannelse på
området :-|

--
Armand.

Fra : Søren

Dato : 19-02-09 13:51

www.streetclassics.net for klassikere.

Fra : joackim@jomito.com

Dato : 10-03-09 16:46

On 19 Feb., 13:51, Søren <spamm...@die.young> wrote:

> www.streetclassics.netfor klassikere.

Hej gutter,

I kan sætte jeres annoncer på http://jomito.com helt gratis - om det
er en bil, cykel eller hvad I har der skal sælges.

Så "stem med fødderne" og kom over til os og alle de andre gode
alternativer der findes på markedet.

Mvh

Joackim
Jomito.com

Fra : Henning

Dato : 11-03-09 09:04

>I kan sætte jeres annoncer på http://reklame helt gratis - om det
>er en bil, cykel eller hvad I har der skal sælges.

Der findes sikkert mange gratis salgssider, men man vil jo helst sætte
sine ting til salg hvor de også sælges. Det gør de næppe på diverse
obskure ukendte sider.

Fra : ERLO

Dato : 11-03-09 10:56

Hej
Der er også
www.guloggratis.dk
Mvh. ERLO

Fra : Decolour

Dato : 11-03-09 03:07

On 11 Mar., 09:03, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Der findes sikkert mange gratis salgssider, men man vil jo helst sætte
> sine ting til salg hvor de også sælges. Det gør de næppe på diverse
> obskure ukendte sider.

Jeg synes også det er en rigtig rigtig dårlig ide det dba nu har
indført, og jeg kontaktede dem for at fortælle dem min mening, se
nedenfor.

og fik også deres forklaring.

skal læses nedefra og op

Mvh Kim Lehmann Poulsen

"Hej Kim

Vi håber og tror naturligvis på at de valg der er truffet er de
rigtige - vi kan også se at brugertallene er stødt stigende.

Det er naturligvis ærgeligt hvis betalingen afholder dig fra at bruge
dba.dk fremover.

Med venlig hilsen/Best regards

Kasper
Supporter, dba.dk

Marselisborg Havnevej 26
Postbox 180, 8100 Århus C
Web: www.dba.dk

Fra : N/A

Dato : 11-03-09 10:56

Fra : Dak

Dato : 18-02-09 22:41

Ove skrev:
> Er det barer mig der ikke kan hitte ud af det, eller er det billigste
> man kan anoncere en bil på dba nu 59 kr?
> Kan ikke finde noget sted hvor man kan gøre det gratis mere.
>
> Mvh Ove

Hvad med Guloggratis.dk?

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99" (Til salg)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-02-09 23:39

Dak skrev:

> Hvad med Guloggratis.dk?

Ja, gid alle ville bruge den!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 19-02-09 02:00

Hans Paulin (6310) skrev:

> Ja, gid alle ville bruge den!

- - - Hvilket måske kan gå hen og ske i løbet af kort tid :-/

--
Armand

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-02-09 09:45

Armand skrev:

> - - - Hvilket måske kan gå hen og ske i løbet af kort tid :-/

Hvorefter det koster, og en ny gratis ser dagens lys...
Hans
www.zofiaoghans.dk