Dansk lastbilchauffør stod ad RIP.
Fra : apollo14

Dato : 17-02-09 19:02

Ja vi må ikke håbe det er en af vores herinde, der er jo et par stykker
som kører i Skandinavien.

http://ekstrabladet.dk/112/article1127371.ece

Ære være hans minde.

Fra : -= JF =-

Dato : 17-02-09 22:41

apollo14 wrote:
> Ja vi må ikke håbe det er en af vores herinde, der er jo et par
> stykker som kører i Skandinavien.

Der er generelt rigtigt mange af gruppens medlemmer der kører rundt på gader
og stræder i bil, på motorcykel eller i lastbil, så du får rigtigt rigtigt
travlt hvis du skal påpege alle trafikdræbte i landet.

> Ære være hans minde.

Sgu lidt svært at ære et minde af en mand som man ikke aner hvem er!

--
Mvh. John

Fra : ShutEye

Dato : 17-02-09 23:12

> Sgu lidt svært at ære et minde af en mand som man ikke aner hvem er!

Tja. Den skulle nok ha' været postet i dk.erhverv.truckere :)

Fra : Armand

Dato : 18-02-09 01:56

-= JF =- skrev:

> [...]
> travlt hvis du skal påpege alle trafikdræbte i landet.

> Sgu lidt svært at ære et minde af en mand som man ikke aner hvem er!

Også unødvendigt: De norske betjente fandt jo ham i kabinen!

--
Armand.

Fra : René Løweneck

Dato : 18-02-09 13:58

> Ja vi må ikke håbe det er en af vores herinde, der er jo et par stykker
> som kører i Skandinavien.

Det er en kammerat til noget familie jeg har, men om han har været aktiv
herinde, ved jeg ikke. Men her er mere om ulykken:
http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/

Og ikke mindst, er der en masse billeder, der bla. viser at vejen var
ligesom en bedre skøjtebane Endvidere er der en nordmand (i
kommentarene under artiklen), der beretter om, at det er et berygtet sving
og vejvæsenet burde stilles til ansvar.
At vejene ikke bliver holdt, understreges på behørig vis af alle de uheld,
der er for tiden på E10. Herunder bla. en politibil, der også tog turen på
hovedet i grøften.

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : René Løweneck

Dato : 18-02-09 15:13

Hej Christian !

> Hvad er automatisk opererte kjettingslynger ? Automatiske snekæder ?

Ja.
http://www.vbg.dk/dk/products/automatiska_slirskydd/onspot_012/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-09 07:00

On Feb 18, 1:57 pm, René Løweneck <r...@loweneck.dk> wrote:

> [...]
> der er for tiden på E10. Herunder bla. en politibil, der også tog turen på

I debatten står der noget om:
" I motorvogn som er utstyrt med automatisk opererte kjettingslynger
for drivhjulene (”on spot”), erstatter dette to kjettinger i de
tilfellene motorvognen har tvillinghjul på drivakselen."

Hvad er automatisk opererte kjettingslynger ? Automatiske snekæder ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-09 07:23

On Feb 18, 3:12 pm, René Løweneck <r...@loweneck.dk> wrote:
> Hej Christian !

> Ja.http://www.vbg.dk/dk/products/automatiska_slirskydd/onspot_012/

Det gad jeg godt se en video med, jeg vil søge lidt rundt.

Det er sgu smart.

Fra : René Løweneck

Dato : 18-02-09 15:26

Hej Christian !

> Det gad jeg godt se en video med, jeg vil søge lidt rundt.

Værsågod

http://www.youtube.com/watch?v=DEsSCcnSoiY

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-02-09 00:39