ATT/Henning/OFF-TOPIC
Fra : henning

Dato : 28-07-01 17:04

Hej gruppe!
Efter nogle dages "hed" diskussion i dk.admin.grupperne
og dk.snak.off-topic gruppen, ser det ud som følgende
løsning bliver mindst problematisk, når det handler om at
futte (follow up to) chat - off-topic indlæg over i andre
grupper.
Den gruppe der bliver tale om, er skribentmæssigt set,
en lille gruppe news:dk.snak.snik , som DSS-skribenter
og læsere så med fordel kan abonnere på.

Snik.snak gruppen vil, fra min side, blive den gruppe, jeg
fremover vil futte off-topic/chat ting over i
Ligeledes fødselsdags-hilsner, DSS-fester og andet der
relatere til DSS`es sociale liv, så gruppen i størst mulig
omfang, forbliver det debatforum, den er tænkt som.

Jeg håber at skribenterne i denne gruppe, vil slutte op
om dette tiltag ved, selv at sætte FUT til news:dk.snak.snik
når der fyres "kvikke bemærkninger" af, når det man
skriver, nærmer sig chat/flirt, når de ønsker tillykke,
når der inviteres til DSS-fest etc. etc.

MVH
Henning

FUT: news:dk.snak.snik

Ps. På Engelsk er begrebet chat, jo det samme som
snak-snik-snak på Dansk

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-07-01 17:46

"henning" <h2m65@hotmail.com> writes:

> Den gruppe der bliver tale om, er skribentmæssigt set,
> en lille gruppe news:dk.snak.snik , som DSS-skribenter
> og læsere så med fordel kan abonnere på.

Hvis der ikke er protester, vælger jeg så at trække mit forslag til en
ny gruppe til formålet.

FUT: dk.admin

--
Lemon curry?