Hvor er 'krisen'?
Fra : jb

Dato : 17-02-09 12:03

Hvor er krisen... politisk, økonomisk. religøs etc.
er den derude, eller
... in Consciousness (bevidsthed) ?

A beacon of sanity, in a mad world:

The authentic teachings of J. Krishnamurti:
http://www.jkrishnamurti.org/

Investigating the scope of the talks of J. Krishnamurti:
http://www.beyondthemind.net/krishnamurti-index.html

Group for discussion/inquiry into the teachings:

Regards,
Jb.

*
http://www.krishnamurti.dk/ DANSK Krishnamurti site
*
http://www.k-taarnstudiet.dk/
Dansk – Samtaleaftener i København:
”Frygten og Håbet” – Onsdag d. 18 februar. Kl. 19

Fra : Lau

Dato : 18-02-09 00:00

"jb" <jb789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Hej Jb (James bond? Jannie brodersen?)

Uden at vær sagkyndig, tror jeg godt jeg kan svare på dit spørgsmål:

Krisen starter ved Krishnamurti ( deraf navnet) og det er det eneste man
skal frygte.
For en sikkerhedsskyld - bliv væk i morgen aften, især kl 19, så er du
reddet.
Søg lidt på Google, så finder du let de relevante paragraffer.

Som du skriver: "A beacon of sanity, in a mad world"
Altså: Der er bacon på saniteten i en madverden - frygteligt smart hvis man
bliver sulten når man sidder på "tønden".

Fremover må du hellere maile den slags indslag i dk.snk.vittigheder, hvor
der er andre sjove indslag.

vh
Lau

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-02-09 03:37

jb skrev:
> [...]
> http://www.k-taarnstudiet.dk/
> Dansk – Samtaleaftener i København:
> ”Frygten og Håbet” – Onsdag d. 18 februar. Kl. 19

Kriser er sindbilleder, men hvad var spørgsmålet?

- cep