Midlertidig køretilladelse - hvor længe
Fra : H. Jensen

Dato : 17-02-09 12:52

Min forreste nummerplade blev snuppet da nogle havde lavet et raid på vores
parkeringsplads. Det sker periodisk at unge fra en af de lokale
opholdssteder gerne vil være længere om at blive snuppet når de tanker
benzin i deres lånebil.

Efter at have anmeldt tyveriet til politiet, har jeg har nu udfyldt 21.064
og venter på en anden blanket som giver mig lov til at køre rundt uden
forreste nummerplade. Jeg har ikke bestilt en ny da politiet plejer at
besøge "the usual suspects" og så kommer pladerne tilbage.

Men hvorlænge gælder en midlertidig køretilladelse. Det snakkede damen ikke
om efter at jeg havde ventet 30 min. i voice-response systemet.

21.064 er meget brugt. Damen fra skat sagde at jeg blot skulle indtaste det
i google og så var det første hit.

H. Jensen
Konsulent for Sortehavsakademiet: http://akademiet.mono.net -
beskyttelse for danske forældre, når folketinget har indført en
forældreansvarslov.

Fra : Snuden

Dato : 17-02-09 18:55

On Tue, 17 Feb 2009 12:52:03 +0100, "H. Jensen"
<meditationinlet@yahoo.co.uk> wrote:

>Men hvorlænge gælder en midlertidig køretilladelse. Det snakkede damen ikke
>om efter at jeg havde ventet 30 min. i voice-response systemet.

Tilladelsen er gældende i 1 måned, jf.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1720026&vId=0

--
Snuden