Står dette i Biplen ?
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 16-02-09 20:06

" Det er alle store dyrs privilegium at
være konge i kraft af derres dårlige humør "!

Albert Camus skrev det et sted

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-02-09 21:27

Bo Mørch Mogensen skrev i

[ ... ]

Nej.

Fra : Vidal

Dato : 16-02-09 22:19

Bo Mørch Mogensen skrev:
> " Det er alle store dyrs privilegium at
> være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Det står ikke i biblen, men i 'Faldet'.

Er dit citat korrekt?

Som jeg husker det, er det noget med, at det
er de større dyrs privilegium at kunne beherske
deres sindstilstande.

Men jeg har ikke læst den på dansk, så ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-02-09 22:36

"Bo Mørch Mogensen" skrev

> " Det er alle store dyrs privilegium at
> være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Sorry. Har aldrig hørt om det ...

Noget der kommer lidt der-hen-af:

Dan 7:17 "Disse tre store dyr betyder, at fire Konger skal fremstå af
Jorden;

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8450 news:gncm7p$lav$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8451

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-02-09 09:38

Jesus-loves-you skrev i

[ ... ]
> Dan 7:17 "Disse tre store dyr betyder, at fire Konger skal fremstå af
> Jorden;

Jeg har nu aldrig hørt at "disse *TRE* dyr" betyder at der skal fremstå
*FIRE* konger

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-02-09 10:26

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 8451 ... ]

> Jeg har nu aldrig hørt at "disse *TRE* dyr" betyder at der skal fremstå
> *FIRE* konger

Gosch, einem inscannings- und/oder einem ocr-FEJL. Meget mystisk !!!

Hvor mange *andre* fejl er der så opstået (som kan påvirke einem
bibel-search) ?

Das war absolutely nicht so gut ...

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8459 ... still NOT on-line ...
8458 news:gnj08g$2svr$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8460

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-02-09 16:45

Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> skrev:
> " Det er alle store dyrs privilegium at
>være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Citat;

Some people will, piss on your leg
and tell you its raining."

Fra : Lyrik

Dato : 24-02-09 11:38

Den 19.02.2009 kl. 10:25 skrev Jesus-loves-you
<John15.13@1.john4.8.heaven>:

> Das war absolutely nicht so gut ...
,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Are You German?"<kommentar til en alien i filmen Det 5.element>

--
Hilsen
Jens

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-02-09 20:05

"Lyrik" skrev
news.upuqhlx0cof222@jens-erik-bechs-imac.local

> Den 19.02.2009 kl. 10:25 skrev Jesus-loves-you
> <John15.13@1.john4.8.heaven>:

[ ... file 8460 ... ]

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,
> "Are You German?"<kommentar til en alien i filmen Det 5.element>
>
> --
> Hilsen
> Jens

Hmm ... (memory on from) ...

8444 news:gnbim9$86h$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn/msg/e95ed1b9414f4924

+

8199 news:gh8q4l$2ete$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/8cccb480131542f9

> ""Lyrik"" skrev
[ ... ]

Det *trættende* ved den slags psykiatriske tilfælde er, at de ikke forstår,
at et 'nej' er et 'nej' (at man frabeder sig kontakt med dem).

De forstår ikke (pga. deres egenkærlighed; dét, at være selvglad,
nogengange endog på andres bekostning), at de uønskede.

Ustandselig bliver de ved med at spejle sig i ens opmærksomhed (som om
man billigede dem i deres sygelige selvopfattelse: at de skulle være verdens
centrum) ...

Et *raskt* menneske, derimod, som IKKE har et behov for at kontrollere andre
(og konsumere dem) ville respektere den anden parts valg og holde sig væk!

FUT sat til udelukkende ...
News:dk.videnskab.psykologi
.... af "uforklarlige" (psykiatriske) grunde!

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8473 news:go1djf$25se$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8474