The soul of rock and roll
Fra : Steen

Dato : 15-02-09 14:38

En Roy Orbinson-boks med 107 numre har set dagens lys, og kan vist
købes for omkring 250,- herhjemme (og for knap en hund udenlands).

Det må siges at være billigt pr. nummer, hvis man er til den slags:

http://www.rollingstone.com/reviews/album/22973328/review/23063803/thesoulofrockandroll

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-02-09 12:08

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> for omkring 250,- herhjemme (og for knap en hund udenlands).
>
> Det må siges at være billigt pr. nummer, hvis man er til den slags:

Ja, "hvis vi er til sådan noget" og det tror jeg mange er. Mange vil. stadig
have malodiøs musik. Vi er jo ikke alle til "X-Fjolser".
Men du skulle have kommet med et link så vi kunne lytte, for det er da godt
nok noget gewaldigt livligt musik du der har fundet.
Jeg har lyttet til en masse af numrene og alle var rigtigt gode. Men jeg har
nu også noget med ham i forvejen.

Fint forslag til god musik

Hilsen Åge