Patrik S er døende
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-02-09 04:24

ja det er da hvad jeg har høre Patrick swyze ( aner ikke hvordan hans navn
staves - men sådan lyder det ) men så vidt jeg ved har han kræft i bugspyt
kirtlen
jeg ved ikke om han er død men det er desvære tæt på ....

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-02-09 12:47

In news:499a2dda$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> [...]
> kræft i bugspyt kirtlen
> jeg ved ikke om han er død men det er desvære tæt på ....

Det er det desværre Bo. Lægerne (også ham selv) har opgivet at behandle
yderligere. Han har ellers været optimist til det sidste og mødt op til
filmoptagelserne trods slemme smerter. En tragisk skæbne, han havde ligesom
som så mange andre med den forfærdelige sygdom fortjent bedre.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Steen

Dato : 17-02-09 15:58

On 2009-02-17 12:46:49 +0100, "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> said:

> [...]
> filmoptagelserne trods slemme smerter. En tragisk skæbne, han havde
> ligesom som så mange andre med den forfærdelige sygdom fortjent bedre.

Tror det var sidste efterår, jeg læste at lægerne kun gav ham et par
måneder at leve i

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 18-02-09 18:01

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> In news:499a2dda$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
> Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

Hej Tove :)
jeg har lige prøvet at maile dig men din box er fuld :)

> Det er det desværre Bo. Lægerne (også ham selv) har opgivet at behandle
> yderligere.

Jamen hvad er det han fejler ?

> Han har ellers været optimist til det sidste og mødt op til
> filmoptagelserne trods slemme smerter.

Hvis det er bugspyt kirtlen så gør det ualmindeligt infamt fandens ondt
min egen har være inficeret for alvor 2 gange . jesus kristus det føles som
om man
for en hånd ned iigenem halsen der lyfter hele mavesække 20 cm og slipper
den igen
det gør hjertens skærende ondt :/

>En tragisk skæbne, han havde ligesom som så mange andre med den
>forfærdelige sygdom fortjent bedre.

ja dte har har han - jeg har altis synes han virkede så sympatisk :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-02-09 18:17

In news:499c3eb5$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Hej Tove :)
> jeg har lige prøvet at maile dig men din box er fuld :)

Hej Bo.
Det må være en fejl af én eller anden art, for der er masser af plads i min
box.

> [...]
> det føles som om man
> for en hånd ned iigenem halsen der lyfter hele mavesække 20 cm og

Uha, man tør næsten ikke tænke på de smerter det medfører. Jeg er selv
blevet opereret for tarmslyng, og det er utroligt at noget kan gøre så ondt,
så jeg føler med Patrick Swayze. Jeg glemmer ham aldrig i "Dirty Dancing" og
"Ghost", det var to gode film.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 18-02-09 19:59

> [...]
Hej Tove :)

> Hej Bo.
> Det må være en fejl af én eller anden art, for der er masser af plads i

Det var da mærkeligt jeg fik en mailer demon igen :/??
jeg skulle lige se om jeg liste dig for lidt korektur på 14 digte og et kort
brev
( der er ikke så meget ) ... de skal sendes ind også giver Gyllendal dem
enten tomlen op eller ned
men altså de skal ikke være smæk fyldt med stave fejl - min mor har rettet
lidt i dem - men hun forklare hvordan tingene
skal staves det står så i en kolone som jeg så kikker i også vender jeg
tilbage til det oprindelige ord hvor efter jeg fluks har glemt hvad der står
i retelsen
som jeg så skal til at lede efter igen - jeg skal bare have facit , men går
som det går når det går bedst så for du penge for det ...

> Uha, man tør næsten ikke tænke på de smerter det medfører. Jeg er selv
> blevet opereret for tarmslyng,

ALT hvad der har med maven at gøre - gør infant ondt , det skulle være såre
frygteligt at blive skudt i maven

>og det er utroligt at noget kan gøre så ondt, så jeg føler med Patrick
>Swayze. Jeg glemmer ham aldrig i "Dirty Dancing" og "Ghost", det var to
>gode film.

Ja de er gode - men der er også Roade House også er ham med i en Coopola
film . Patrick er go til at spille maskulin
uden det virker prangende synes jeg ...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-02-09 21:40

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in

> ja det er da hvad jeg har høre Patrick swyze

Patrick Swayze har været døende i over 55 år. Men han er nok tættere på
enden end de fleste

> jeg ved ikke om han er død men det er desvære tæt på ....

Han har været på hospitalet her i januar med lungebetændelse (efter sigende
en følge af kemo behandling), men er udskrevet igen og skulle være i
bedring (Wiki er din ven).

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-03-09 23:22

"Dirty Dancing" star Patrick Swayze has been diagnosed with pancreatic
cancer - one of the most fatal forms of the disease - and is undergoing
treatment, a representative for the actor said Wednesday in a written
statement.

The statement followed a report earlier in the day by the National Enquirer
that said Swayze, 55, had five weeks to live after doctors in late January
diagnosed pancreatic cancer that had spread to other organs.

Swayze's rep issued a statement Wednesday after the report began
circulating, claiming the star is continuing his normal work schedule, and
Swayze's doctor said the reports of the actor's imminent death are
unfounded.

"Patrick has a very limited amount of disease and he appears to be
responding well to treatment thus far. All of the reports stating the
timeframe of his prognosis and his physical side effects are absolutely
untrue. We are considerably more optimistic," Swayze's physician, George
Fisher, said in a statement.

Fisher is an associate professor of teaching at Stanford University Cancer
Center and is involved in many experimental cancer treatments.

Caught in its advanced stages, pancreatic cancer, which strikes about 30,000
people a year, has a less than 5 percent survival rate for five years. If
caught early and treated aggressively with surgery and chemotherapy - and if
the cancer has not spread to lymph nodes - the five-year survival rate can
go as high as 17 to 25 percent, said Avram Cooperman, surgical director for
the Pancreas and Biliary Center at St. Vincent's Hospital in Manhattan.

It was not known whether Swayze had undergone surgery to remove the cancer
or if any surgery was planned.

Swayze's mother, famed choreographer Patsy Swayze, told E! News she knows
her son is sick.

"I don't really want to talk about it, but I know he's sick," she said. "But
he has great doctors and a great prognosis, and that's all I can say."

For the past month, Swayze has been traveling to Stanford University Cancer
Center in Palo Alto for radical chemotherapy, the Enquirer reported, which
also quoted sources saying he had received three doses of chemotherapy. The
tumor shrank, but less than his doctors had hoped for, the Enquirer
reported.

Swayze's representative Annett Wolf told The Associated Press the "Ghost"
actor's upcoming cable pilot still is in contention to become a series.

With the writers' strike over, the A&E pilot "The Beast," starring Swayze as
an unorthodox FBI agent, was being considered to be turned into a series by
the cable network. If that happens, Swayze hopes to continue to be part of
the show.

A&E issued a statement Wednesday stating "The Beast" still was in contention
to become one of the network's new original drama series and wished Swayze a
speedy recovery.

Wolf said Swayze shot "The Beast" pilot last December and is not working on
any new projects. Jennifer Grey, Swayze's co-star in the hugely popular 1987
romance "Dirty Dancing," told the New York Post she was "shocked" by the
news of the actor's illness.

"That makes me feel very sad," she said.

Grey said she hadn't kept up with Swayze in the years since "Dancing," but
"If I saw him on the streets today, I'd throw my arms around him and love
him up."

Swayze, who impressed with his dance moves in "Dirty Dancing," had another
hit with the romantic movie "Ghost" in 1990.

The tearjerker, which co-starred Demi Moore, was nominated for Best Picture,
and Whoopi Goldberg won the Oscar for Best Supporting Actress.

Goldberg said Thursday on "The View" that she hadn't been able to call
Swayze since learning he has pancreatic cancer, but "we want you to feel
better and we'll talk soon."

She also pointed out how Swayze is the only one she remembered to thank when
she won her Oscar for "Ghost." She said she wouldn't have won the role or
the Oscar if Swayze hadn't insisted that she be hired to play Oda Mae Brown.

Swayze and his wife, fellow dancer Lisa Niemi, have been married for 32
years.