Defekt Skærm på MacBook Air
Fra : Michael Knudsen

Dato : 16-02-09 20:46

Hej,

Jeg har oplevet følgende på min førstegenerations MacBook Air: En grå
prik opstod spontant (jeg har i hvert fald ikke udsat min maskine for
noget grusomt) lidt til højre for midten på skærmen. Når man har hvid
baggrund, kan man ikke lade være med at stirre på den. Senere er en
anden -- dog noget mindre -- en af slagsen dukket op et knapt så
iøjenfaldende sted.

Senere er en grå cirkelskive dukket op midt på skærmen; den er svagere
og ses igen som regel kun, når baggrunden er hvid. Den er perfekt
rund, og placeringen harmonerer påfaldende med plastæblet på låget.

Jeg snakkede i dag med en gut i den lokale Apple Store, og efter en
kort undersøgelse opfordrede han mig til at indlevere den med henblik
på at få skiftet skærmen. Min garanti udløber om 14 dage, så jeg
indleverer den en af de nærmeste dage.

Har nogen her oplevet noget lignende? Hvad kan man forvente? At de
forsøger at overbevise en om, at man selv er skyld i miseren, eller
tager de den mon uden at kny?

--
Michael Knudsen