Programgeneratorer til ren HTML-kode
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 16-02-09 20:08

Jeg leder efter en god webside, hvor der findes en slags html-kode generator
til forskellige formål. I første omgang leder jeg efter et program, der kan
lave et fotoalbum i REN html-kode. Jeg har ikke problemer med at finde
fotoalbum programmer, men fælles for dem jeg har fundet er at de også har et
lille javascript med og det kan jeg ikke bruge i mit firmas CMS system, der
kun accepterer ren html-kode. Det ville være fedt for mig om et sådan rent
html-kode program fandtes for så kunne jeg slippe for en masse programmering

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 17-02-09 09:06

Lars Thomsen Nielsen skrev:
> Jeg leder efter en god webside, hvor der findes en slags html-kode generator
> til forskellige formål.

Nok ikke den bedste side i verden, men efter søgning på "pure html code"
fandt jeg denne side med små html-kode programmer, hvis andre skulle få
brug for noget lignende:

http://wareseeker.com/free-html-album-code/

Lars

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 17-02-09 21:33

Den Mon, 16 Feb 2009 20:08:26 +0100 skrev Lars Thomsen Nielsen:

> [...]
> ville være fedt for mig om et sådan rent html-kode program fandtes for
> så kunne jeg slippe for en masse programmering

1. En html kode generator? - det må du lige forklare nærmere.
2. Hvilket CMS system er der tale om? - der findes da albums(plugins) til
snart sagt alle CMS.
3. Accepterer kun html? - det kan vist ikke passe.

---
Karl Erik.