indkaldt til fogedretten... parkeringsbøde~
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 15-02-09 12:03

tja... havde en bøde til at ligge og flyde... nu har den vidst flydt lige
længe nok sammen emd rykkerne... hovsa:)

må vidst hellere få den betalt...

men er i tvivl om hvor meget jeg skal betale...

de har lige været og aflevere den idag...

hvis jeg betaler nu hvad skal jeg så betale af det..

her er de beløb der står på indkaldelsen :

krav : 910 kr.
betalingspåkrav -grundafgiftbetalt : 400 kr.
inkassosalær : 830 kr.

ial : 2140

er det de 2140 kr. jeg skal betale nu eller kan jeg slippe billigere ved at
betale nu?

Nikolai R. Jensen

Fra : Knut

Dato : 15-02-09 12:12

DU har vist forpasset dine chancer - så mon ikke det er meningen du betaler
alle 2140 kroner.
I retten kan det kun blive værre! (medmindre du kan bevise uskyldighed og
bøden er helt uberettiget)

Knut

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 15-02-09 12:33

yes yes er helt med på at det e rmin skyld og alt det der...

tænkte bare på om ved at man betalte nu kunne slippe for nogen af de
gebyrer...

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-02-09 13:28

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i meddelelsen
> yes yes er helt med på at det e rmin skyld og alt det der...
>
> tænkte bare på om ved at man betalte nu kunne slippe for nogen af de
> gebyrer...

"Gud mildne luften for de klippede får..."
Preben
Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 15-02-09 13:51

ja undskyld jeg spørger....! ihh du store seje skærm konge!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-02-09 14:33

Nikolai R. jensen skrev:

> må vidst hellere få den betalt...
> men er i tvivl om hvor meget jeg skal betale...

Kontakt inkassoadvokaten mandag og sig, at du gerne vil
betale med det samme for at slippe for at skulle i
fogedretten, og du kan så få at vide, hvor meget du skal
betale, og hvordan du skal betale, for at være sikker på at
undgå fogedretten.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : H. Jensen

Dato : 16-02-09 08:51

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inkassosalær : 830 kr.
>
> ial : 2140
>
> er det de 2140 kr. jeg skal betale nu eller kan jeg slippe billigere ved

Det er for sent at komme uden om diverse gebyrer på basis af den bøde givet
til en for dig ukendt bil på en dag hvor at du var bortrejst og ikke var i
byen

Du må køre sagen hele vejen.
H. Jensen
Konsulent for Sortehavsakademiet: http://akademiet.mono.net -
beskyttelse for danske forældre, når folketinget har indført en
forældreansvarslov.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 16-02-09 14:53

"H. Jensen" <meditationinlet@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> givet
> til en for dig ukendt bil på en dag hvor at du var bortrejst og ikke var i

HUH? bøden er som sådan fair nok.... det var mere om jeg kunne slippe
billigere... men vil lige ringe til dem i morgen og høre ad... kunne jo
være... tvivler dog:)

Fra : Allan Soerensen

Dato : 16-02-09 21:02

> HUH? bøden er som sådan fair nok.... det var mere om jeg kunne slippe
> billigere... men vil lige ringe til dem i morgen og høre ad... kunne jo
> være... tvivler dog:)

Du kunne være sluppet billigere, hvis du havde betalt med det samme eller da
den første rykker kom. Du har syltet betalingen så længe at hele apparater
er sat igang og så koster det, hvilket er ganske rimelig da der er brugt en
masse ekstra ressourcer på at du er en dårlig betaler.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-02-09 16:36

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> skrev i en meddelelse
> [...]
> da den første rykker kom. Du har syltet betalingen så længe at hele
> apparater er sat igang og så koster det,

jep sådan er det jo bare...

hvilket er ganske rimelig da der er brugt en
> masse ekstra ressourcer på at du er en dårlig betaler.

og sikkert os en kriminel menneske æder... eller lignende:)

Fra : H. Jensen

Dato : 17-02-09 12:11

> [...]
>
> HUH? bøden er som sådan fair nok.... det var mere om jeg kunne slippe
> billigere... men vil lige ringe til dem i morgen og høre ad... kunne jo

Nu er parkeringsbøde og udtrykket fair nok to uforlignelige ting, men du
kunne have afblødet skaden ved at klage hele vejen igennem systemet.
Klager - berettiget eller uberettiget er den eneste farbare vej til at få
systemet til at kollapse. Ved at forsømme at gøre indsigelse har du pådraget
dig ekstraudgiftene.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-02-09 03:33

Nikolai R. jensen skrev:
> [...]
>
> ial : 2140
>
> er det de 2140 kr. jeg skal betale nu eller kan jeg slippe billigere ved at

Ikke juridisk, men min erfaring er at hvis brevet fra inkasso ligger i
postkassen _før_ du har betalt så hænger du på den, og normalt står der
i et sådant inkasso-brev at betalinger til den man oprindeligt skylder
penge ikke fritager for gebyrerne.

Såfremt du når at betale før eller sammme dag som inkasso-brevet
afsendes kan du nøjes med hovedstolen = det skyldige beløb og evt.
rykker gebyrer.

Men det er som sagt blot hvad jeg har erfaret.

- cep