Terminator +
Fra : Steen

Dato : 16-02-09 14:27

Hvad findes der egentligt af tilgængeligt materiale omkring Terminator
(og relaterede film/serier)?

Der er 3 film, ikke? Så er der 2 sæsoner af Sarah Conner Chronicles (er
2. sæson udkommet på dvd?) - og så skal vi jo ikke glemme den kommende
Terminator, der rammer biffen senere på året!

Er der andet?

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 16-02-09 20:56

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad findes der egentligt af tilgængeligt materiale omkring Terminator (og
> relaterede film/serier)?
>
> Der er 3 film, ikke?

jow !!

1 + 2 er de bedste - 2 ern skal nu ses som dir cut det er den bedste synes
jeg

Fra : Klaus G.

Dato : 16-02-09 21:52

> 1 + 2 er de bedste - 2 ern skal nu ses som dir cut det er den bedste synes
> jeg
Hvad er der ekstra i den udgave?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-02-09 04:12

> Hvad er der ekstra i den udgave?

Ohh nu er det godt nok længe siden jeg har set den - men helten fra 1 er med
i en scene - men der må være mere jeg mener den er
20 - 30 min længer ind den oprindelige udgave ...

Fra : Henrik Laursen

Dato : 17-02-09 03:00

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jow !!
>
> 1 + 2 er de bedste - 2 ern skal nu ses som dir cut det er den bedste
> synes jeg

Hvis man er nørdet, så prøver man at fremskaffe den release der hedder:
T2: The Ultimate Edition.
Den indeholder 3 forskellige versioner af filmen og et hav af ekstras.

--
Henrik Laursen

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 17-02-09 18:22

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> T2: The Ultimate Edition.
> Den indeholder 3 forskellige versioner af filmen og et hav af ekstras.

Eller hvis man bare vil have mest for sin 50'er ?

Fra : Steen

Dato : 18-02-09 15:51

On 2009-02-17 18:21:31 +0100, "Hans Christian Vang"
<hcvang@vangcreative.dk> said:

> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> Eller hvis man bare vil have mest for sin 50'er ?

Kan den/de fås til en 50'er?
Så skulle man måske udskifte de engelske udgaver med danske

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 21-02-09 17:00

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan den/de fås til en 50'er?

Har set dem ned til 30-40 kroner. Men ikke i Danmark - du skal over i
England: www.play.com

Ved ikke om tilbuddet kører endnu, ellers må du vente til den kommer med i
deres bargain-sektion igen.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 21-02-09 17:03

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i meddelelsen

Den ligger her til 60 kroner, steen:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3298883/-/Product.html?searchstring=terminator+definitive&searchsource=0

Fra : Steen

Dato : 22-02-09 14:24

On 2009-02-21 17:02:43 +0100, "Hans Christian Vang"
<hcvang@vangcreative.dk> said:

> [...]

Tak

for linket - måske skulle jeg udvide mine udlandskøb, til også at omfatte Play.
Jeg bruger normalt Amazon UK

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 18-02-09 18:02

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> Eller hvis man bare vil have mest for sin 50'er ?

jeg har den i 2 udgaver det må ligesom være nok ..