Hotel Gautefall
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-02-09 09:41

Hej

Er der nogen der har været på sommerferie på Hotel Gautefall og som
kan fortælle lidt om hvad de synes om det? Er værelserne store, er
maden god, er der hyggeligt osv?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : jk

Dato : 16-02-09 09:50

On Sun, 15 Feb 2009 09:41:26 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der har været på sommerferie på Hotel Gautefall og som
>kan fortælle lidt om hvad de synes om det? Er værelserne store, er
>maden god, er der hyggeligt osv?

Har du prøvet at google hotel gautefall ?

giver mange beretninger.

mvh

John

Fra : oz3bto

Dato : 17-02-09 20:34

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Har været der på skiferie og boede på hotellet

Værelserne er ikke ret store men ellers gangske hyggeligt og med god mad

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-02-09 21:11

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> Værelserne er ikke ret store men ellers gangske hyggeligt og med god mad

Det lyder rart. Men det bliver desværre ikke der vi kommer - i hvert
fald ikke i første omgang. For det første er priserne steget meget
kraftigt siden i søndags og for det andet er der ungdomsfestival på
hotellet den periode vi havde planer om at bo der.

Så nu leder vi efter noget andet billigt med halvpension i Norge eller
Sverige.

Fra : oz3bto

Dato : 18-02-09 00:47

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Tjek skistar.com også hemsedalen

Fedt område og fornuftige priser både på hytter og hotel værleser

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-02-09 09:10

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> Tjek skistar.com også hemsedalen
>
> Fedt område og fornuftige priser både på hytter og hotel værleser

Jeg havde faktisk set hjemmeside, men tænkt at det jo kun var til
vinterferier. Men jeg kigger lige lidt på siden, det ser godt ud. :)

Fra : oz3bto

Dato : 18-02-09 10:22

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Ved ikke om man kan leje gennem skistar i sommer halvåret men div. hoteller
i Hemsedalen har ihvertfald stadig åbent og da kan der bestilles gennem
color line

Vi tager iøvrigt derop igen imorgen

Nu mindes jeg at du også kommer i hundegruppen .. Nær hemsedal by findes
hemsedal huskyes hvor man kan få tur i hundeslæde hvilket jeg varmt kan
anbefale at prøve