Elmodan har størst udvalg af girafslibere
Fra : nr@elmodan.dk

Dato : 15-02-09 04:41

Hos Elmodan A/S er der det største udvalg af girafslibere, tilbehør og
reservedele.

Næste måned (marts 2009) er det tilbud på Flex girafsliber til 4.498,-
ekskl. moms

Nick
Elmodan A/S
Tlf. 70232007

www.elmodan.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-02-09 12:46

Hej!

nr@elmodan.dk wrote:
> Hos Elmodan A/S er der det største udvalg af girafslibere, tilbehør og
> reservedele.

Du er landet forkert. Usenet er ikke beregnet til firma-reklamer (det du
gør er at betegne som spam), så stop venligst med det igen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten P

Dato : 15-02-09 13:32

<nr@elmodan.dk> wrote in message
Hos Elmodan A/S er der det største udvalg af girafslibere, tilbehør og
reservedele.

Næste måned (marts 2009) er det tilbud på Flex girafsliber til 4.498,-
ekskl. moms

Shit det er dyrt!
Det er jo 5622,5 kr

De koster altså kun mellem 800 (på tilbud) hos Jem & Fix og op til 1600 hos
Jem & Fix, Bauhaus, Silvan og Harald Nyborg!

Slibeskiver der er også billige!

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-09 13:54

<nr@elmodan.dk> skrev i en meddelelse
Hos Elmodan A/S er der det største udvalg af girafslibere, tilbehør og
reservedele.

Næste måned (marts 2009) er det tilbud på Flex girafsliber til 4.498,-
ekskl. moms

Det var dog en vanvittig pris for at få slebet en giraf.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-02-09 13:56

Preben Riis Sørensen wrote:

> Det var dog en vanvittig pris for at få slebet en giraf.

Tænk dog på besværet med at kravle helt op til toppen.

Erik Ginnerskov

Fra : Leonard

Dato : 15-02-09 14:25

Preben Riis Sørensen wrote:

> Det var dog en vanvittig pris for at få slebet en giraf.

Har du set hvor høj sådan en er?
Der skal et megastillads til at nå helt op og det er jo dyrt at få
stillet op, der skal uddannede stilladsbyggere.

--
Leonard

Fra : ebbe hansen

Dato : 15-02-09 15:50

On 15 Feb 2009 13:25:24 GMT, "Leonard" <piper28a@gmail.com> wrote:

>Har du set hvor høj sådan en er?
>Der skal et megastillads til at nå helt op og det er jo dyrt at få
>stillet op, der skal uddannede stilladsbyggere.
Og så går den sin vej

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-09 19:53

Leonard <piper28a@gmail.com> skrev:

> Har du set hvor høj sådan en er?
> Der skal et megastillads til at nå helt op og det er jo dyrt
> at få stillet op, der skal uddannede stilladsbyggere.

Ikke nødvendigvis, da jeg gjorde en del i den slags arbejde,
lagde jeg den bare ned.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-02-09 20:03

Henning Lund wrote:

> Ikke nødvendigvis, da jeg gjorde en del i den slags arbejde,
> lagde jeg den bare ned.

En flok giraffer medfører vist at man selv ligger ned

(og har ondt i hovedet dagen efter)

--
Uffe Bærentsen

Fra : Ralph

Dato : 15-02-09 14:51

><nr@elmodan.dk> skrev i en meddelelse
>Næste måned (marts 2009) er det tilbud på Flex girafsliber til 4.498,-
>ekskl. moms

1.000 eksl. moms her:

http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=120299&pno=81531&pointer=0

--
Ralph

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 15-02-09 15:53

ebbe hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> writes:

> Og så går den sin vej

Løsningen må være at bruge en ombygget klovbeskæringsboks, så der er
styr på den.

--
/Wegge

Fra : Leonard

Dato : 15-02-09 16:14

Anders Wegge Keller wrote:

> Løsningen må være at bruge en ombygget klovbeskæringsboks, så
> der er styr på den.

Så er det bare jeg egentlig slet ikke forstår hvorfor en giraf skal
slibes?

--
Leonard

Fra : Erik Olsen

Dato : 15-02-09 16:20

Leonard wrote:

> Så er det bare jeg egentlig slet ikke forstår hvorfor en giraf skal
> slibes?

Man er da nødt til at slibe den før man kan polere den.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-09 16:28

Erik Olsen wrote:

> Man er da nødt til at slibe den før man kan polere den.

Pletfjerner kan vel gøre det

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-09 16:26

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev
> Så er det bare jeg egentlig slet ikke forstår hvorfor en giraf skal
> slibes?

Ellers hænger malingen ikke ved.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : nr@elmodan.dk

Dato : 18-02-09 10:13

On 15 Feb., 13:32, "Morten P" <s...@spam.spam> wrote:
> [...]
>
> De koster altså kun mellem 800 (på tilbud) hos Jem & Fix og op til 1600 hos
> Jem & Fix, Bauhaus, Silvan og Harald Nyborg!

Det er ikke en professionel sliber som Flex

Nick

Fra : Max

Dato : 18-02-09 19:05

Hej Nick

> Det er ikke en professionel sliber som Flex

Du aner da intet om noget proffesionelt.

--
Mvh Max