Mahogni vinduer med hvid inderside - finde~
Fra : Søren Bay

Dato : 15-02-09 11:29

Hejsa

Vi skal i gang men en større renovering og synes egentligt mahogni
vinduer vil passe fint til huset - uderfra vel at mærke. Inde skal de
være hvide, men det har jeg ikke kunnet finde på google! Og nej, jeg vil
ikke selv male dem indvendigt

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 15-02-09 11:36

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil passe fint til huset - uderfra vel at mærke. Inde skal de være hvide,
> men det har jeg ikke kunnet finde på google! Og nej, jeg vil ikke selv

Alt kan lade sig gøre for den der bærer viljen - og vil betale for det.

Ring til din lokale vinduessnedker og hør om han er med på den, for
selvfølgelig kan det lade sig gøre.

/caspersen

Fra : Klaus G.

Dato : 15-02-09 11:44

> [...]
> vil passe fint til huset - uderfra vel at mærke. Inde skal de være hvide,
> men det har jeg ikke kunnet finde på google! Og nej, jeg vil ikke selv
Nu kan jeg ikke helt gennemskue dig :)

Men hvis du ikke gider, orker eller magter at male dem indvendigt en enkelt
gang. Hvordan vil du så vedligeholde dem udvendigt med olie hvert år? Jeg
mener endda at de skal have olie noget oftere i starten.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Lars

Dato : 15-02-09 12:01

Søren Bay skrev:
> [...]
> vinduer vil passe fint til huset - uderfra vel at mærke. Inde skal de
> være hvide, men det har jeg ikke kunnet finde på google! Og nej, jeg vil

Jeg har læst om nogle, der fik leveret sådanne vinduer fra Amanda.dk -
men som en skriver, så bare spørg hvilken som helst leverandør af
mahognivinduer, om de ikke kan male dem for dig.