Top gear
Fra : Ralph Køster

Dato : 15-02-09 20:55

Nogen der ved hvem "the stig" er?

Regner med at det er en tidligere top-racer kører.

Ralph

Fra : Brian H

Dato : 15-02-09 20:59

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i meddelelsen
> Nogen der ved hvem "the stig" er?

Ja!

> Regner med at det er en tidligere top-racer kører.

Lyder da sandsynligt. Det har næsten lige været oppe i medierne med navnet
på vedkommende. Prøv lidt google...

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-09 20:59

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev
> Nogen der ved hvem "the stig" er?

Hvis du gjorde dig den ulejlighed at kikke tilbage i gruppen, så vil du
kunne finde en længere tråd om, at The Stig skulle være afsløret, men om det
er sandt eller ej, er jo ikke godt at vide.
Sidst Stig blev afsløret blev han jo skud ud over kanten fra en Hasngerskib
i en jaguar så vidt jeg husker.

--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : Ralph Køster

Dato : 15-02-09 21:17

Sjovt nok så har i mere travlt med at hagle mig ned end bare at give mig
svaret...

Grunden til at jeg spørger her er fordi jeg forventede at der sad en
kompetent person der både kendte svaret og var villig
til at dele det med mig og andre der måske sidder med samme spørgsmål inde i
deres hoved men ikke får spurgt her.

Jeg får sgu svar på mange spændende ting i den her gruppe, uden at have
spurgt om noget.

Hvad med om i lige tog jer selv i nakkeskindet og tog jer lidt sammen og så
bare svare på det der bliver spurgt om, eller også bare passede jer selv???

Ralph.

Fra : Leonard

Dato : 15-02-09 21:20

Ralph Køster wrote:

> Hvad med om i lige tog jer selv i nakkeskindet og tog jer lidt sammen
> og så bare svare på det der bliver spurgt om, eller også bare passede
> jer selv???

Hvis du tror du får et godt svar med den tone, så har du ikke læst med
herinde ret længe ...
Måske er det fordi ingen ved med sikkerhed hvad svaret er, at du
opfordres til selv at søge og drage din egen konklussion?

--
Leonard

Fra : Ralph Køster

Dato : 15-02-09 22:55

Ja!<<

Hva....Loenard...læser du ikke tidligere indslag inden DU svarer??
Og du svarer også uden egentlig at svare på det der bliver spurgt om...

Jo jeg forventer at der er en der kan finde ud af hvad nyhedsgrupper går ud
på, og svare på spørgsmålet.

Ralph.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-09 22:57

"Ralph Køster" skriver:

> Hva....Loenard...læser du ikke tidligere indslag inden DU svarer??

Jo han gør.

> Og du svarer også uden egentlig at svare på det der bliver spurgt om...

Hvad mener du?

> Jo jeg forventer at der er en der kan finde ud af hvad nyhedsgrupper går ud
> på, og svare på spørgsmålet.

Der er allerede svaret.

Selvfølgelig er der nogen der ved, hvem manden er. Dem der producerer
programmet ved det jo nok. En del af det sjove ved "the stig" er jo
netop den skjulte identitet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-09 23:59

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Selvfølgelig er der nogen der ved, hvem manden er. Dem der producerer
> programmet ved det jo nok. En del af det sjove ved "the stig" er jo
> netop den skjulte identitet.

Hvorfor hedder han egentlig The Stig? Hvad betyder det?

Fra : Klaus G.

Dato : 15-02-09 23:00

> Sjovt nok så har i mere travlt med at hagle mig ned end bare at give mig
> svaret...
Jeps... Sådan har det altid været herinde... Desværre.

> [...]
> kompetent person der både kendte svaret og var villig
> til at dele det med mig og andre der måske sidder med samme spørgsmål inde
Her:
http://epn.dk/medier/tv/article1574434.ece

> Jeg får sgu svar på mange spændende ting i den her gruppe, uden at have
> spurgt om noget.
Ja, det kaldes for service :)

> Hvad med om i lige tog jer selv i nakkeskindet og tog jer lidt sammen og
> så bare svare på det der bliver spurgt om, eller også bare passede jer
> selv???
Opgiv det... Det er ligesom at prøve at få nogle gamle SID'ere til at makke
ret, den går sq heller ikke :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 17-02-09 00:36

On Mon, 16 Feb 2009 23:58:40 +0100, St. M. wrote:

> Hvorfor hedder han egentlig The Stig? Hvad betyder det?

Tjae. man kommer nok ikke meget nærmere end

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig

The Stig's name derives from presenter Jeremy Clarkson's days at Repton
School; where, according to Clarkson, new students were always called
"Stig".
<<