Spørgsmål vedr MemHT
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-02-09 13:14

Hejsa

Jeg har været ved at kikke lidt på MemHT og forsøgt at få den installeret på
min lokale XP maskine, men uden det store held
Nogen der ved om systemet rent faktisk kan installeres og få til at køre på
Linux/Apache
Hvis ikke så vil jeg ikke kaste mere krudt efter det

Min php installation burde virke ...
Jeg har da phpMyAdmin samt phpBB kørende på maskinen (bare som test)

Hvis MemHT ikke kan bringes til at virke så er spørgsmålet om der findes en
alternativ php Blog der er til at have med at gøre for slutbrugerne?

Det tekniske skal jeg nok overkomme, hvis altså installationsprogrammet får
lavet en fornuftig installation, specielt de nødvendige entries i
databasen - ellers begynder det at blive vanskeligt, men ikke umuligt, hvis
man ellers vil og har tid nok (pt har jeg ikke tiden)

Tak på forhånd :)

- Peter

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 15-02-09 13:41

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
> databasen - ellers begynder det at blive vanskeligt, men ikke umuligt, hvis
> man ellers vil og har tid nok (pt har jeg ikke tiden)

Har ingen erfaringer med MemHT.

Hvorfor ikke blot en Wordpress (eller Wordpress MU, hvis det er til
mange brugere?). De er den mest "populære" løsning - og er kendt af de
fleste der har blogget lidt.

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk