- Age of Empire 2 -
Fra : Christian

Dato : 28-07-01 15:26

Er der ikke nogen som kan fortælle mig hvem der er på landsholdet i AoE2 og
hvad deres hjemmeside er ?.

Mvh.

Christian

Fra : Henrik

Dato : 30-07-01 08:25

Forkert gruppe. Prøv i gruppen for computer spil.

Mvh.
Henrik

Fra : Kim Holmstrøm

Dato : 02-08-01 21:25

Landshold i AoE2 !!!!
Nu må jeg grine, det er næsten mere grinagtigt end Seconere der vasker deres
mønter... Ups for meget Legendernes Tid :)

Nej men som sagt forkert gruppe

VH - Kim

A pirate said to Alexander the Great, "Because I have only one ship, I am
called a pirate. Because you have a great navy, you are called an Emperor."

Christian <nuclear75@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b62c8da$0$2646$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...