MopedBoyz
Fra : Niels S.

Dato : 28-07-01 14:23

Ok måske ikke helt den rigtige gruppe, men på en kedelig lørdag så........
http://www.mopedboyz.gixxer.com/photo.html

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Allan jørgensen

Dato : 28-07-01 15:15

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Ok måske ikke helt den rigtige gruppe, men på en kedelig lørdag så........
> http://www.mopedboyz.gixxer.com/photo.html

tsk,tsk niels fy skamme sig

skideskægge billeder, de har godt nok haft det sjovt.

Allan(fzr600us)som ikke har været ude at trille i en uge

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-07-01 19:57

"Allan jørgensenskrev i en
> Allan(fzr600us)som ikke har været ude at trille i en uge

FY !!!!!!

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Allan jørgensen

Dato : 29-07-01 21:11

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en
> "Allan jørgensenskrev i en
> >
> FY !!!!!!
> M.v.h.
> Thore Jensen

I'm sorry, den skal nok komme ud i morgen

Allan(fzr600us)som var ude idag, med alt for lidt kilometer(bytur)

Fra : Niels S.

Dato : 30-07-01 09:48

Allan jørgensen skrev

> tsk,tsk niels fy skamme sig

*G*

> Allan(fzr600us)som ikke har været ude at trille i en uge

Heller ikke jeg
Dvs. i går var jeg da liiiiiggee til Karoline-træf (450km), men ellers her
den holdt stille i en uge.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-01 22:22

Niels S. skrev:

> Allan jrgensen skrev

> *G*

> Heller ikke jeg
> Dvs. i g� var jeg da liiiiiggee til Karoline-tr� (450km), men ellers
her
> den holdt stille i en uge.
>
> --
> Niels S.
> VFR800FI

*hrmpf* ;-( Sådan en mc som du har dig fortjener da at blive luftet mere!
Jeg er klar på en hurtig byttehandel (lige over selvf. :), hvis du ikke
selv kan klare at lufte den

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Niels S.

Dato : 01-08-01 08:28

Jes Vestervang skrev

> *hrmpf* ;-( Sådan en mc som du har dig fortjener da at blive luftet mere!
> Jeg er klar på en hurtig byttehandel (lige over selvf. :), hvis du ikke
> selv kan klare at lufte den

*GG*

OK - ska' nok. Jeg kører om 5 min

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-08-01 22:23

Niels S. skrev:

> Jes Vestervang skrev

> *GG*
>
> OK - ska' nok. Jeg krer om 5 min

Æv, jeg håbede ellers lige

--
mvh Jes Vestervang - som fik kørt 161 km idag